دولت با خدمت‌رسانی به مردم، توان و نیروی مضاعف می‌گیرد

سخنگوی دولت گفت: دولت در خدمت‌رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود بلکه هر خدمت سبب می‌شود تا توان و نیروی بیشتری برای ادامه فعالیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، علی بهادری جهرمی امروز_ یکشنبه بیست و دوم بهمن_ در تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز که در میدان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: روزهایی مانند یوم الله ۲۲ بهمن، فرصتی برای تجدید میثاق مشترک دولت و مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مردم با انقلاب ایستادند تا بگویند ما ملت فردوسی و رستم، حافظ و سعدی و امروز حاج قاسم هستیم، ما ملتی نیستیم که دیگران برایمان تعیین تکلیف کنند و از خارج کشور برایمان تصمیم‌گیری کنند

سخنگوی دولت ادامه داد: ملت ایران در مسیری که امام مشخص کرد ایستادند تا به جهانیان اعلام کنند ما ملتی متمدن هستیم و اجازه نمی‌دهیم تا دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۵ سال ملت ایران را تحریم کردند اما این تحریم‌ها نتیجه عکس داد و امروز ایران یکی از رقبای اصلی غرب در صنعت فضایی است. چرا که این مردم کشور بودند که خود نیز برای خود تصمیم گرفتند تا آینده خود را رقم بزنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران در صنایع پیشرفته، نانو و سایر حوزه‌ها تصریح کرد: دشمن ۴۵ سال است که تمام قد ایستاده تا نگذارد ایران اسلامی رشد و توسعه پیدا کند اما امروز ایران یکی از پنج قدرت جهان در هوا و فضا است.

سخنگوی دولت به تجربه هشت ساله ایران در تاریخ اشاره کرد و افزود: اولین تجربه هشت ساله دوران دفاع مقدس است که به مردم و بسیج مردمی اعتماد شد و در برابر شرق و غربی که پشت سر صدام ایستاده بودند، ایستادیم و حتی یک وجب خاک خود را از دست ندادیم و نتیجه آن هم پیروزی شد و هنوز از تجارب آن دوره بهره می بریم. اما تجربه دیگر مربوط به هشت سالی است که با غرب مذاکره و گفت‌وگو داشتیم اما غرب حتی به یکی از وعده‌های خود عمل نکرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: ملت ایران از موفقیت‌ها و ناموفقیت‌های خود در گام اول انقلاب درس گرفت و این درس‌ها باعث قوام گرفتن حرکت و سرعت بخشی و استحکام به آن مسیر شده است و دولت مسیر بازگشت به مردم و همکاری با مردم برای حل مسائل را در پیش گرفته است.

رکورد زنی در تجارت خارجی

وی در ادامه سخنان خود به رکورد زنی تجارت خارجی جمهوری اسلامی با همه کشورهای جهان در سال ۱۴۰۱ سال اشاره کرد و افزود: پس از انقلاب اسلامی در هیچ برهه زمانی این حجم از تجارت خارجی صورت نگرفت و این اقدام در زمانی رخ داد که غرب نه تنها ما را تحریم کرده بود بلکه برجام را پاره کرده و از آن خارج شده بود.

به گفته سخنگوی دولت، ایالات متحده آمریکا در صدد منزوی کردن ایران در سطح جهان بود اما جهان اعلام کرد که جمهوری اسلامی را به عنوان بریکس و شانگهای می‌پذیرد و تجارت خارجی خود را با ایران توسعه خواهد داد.

بهادری جهرمی ادامه داد: دولت خدمت به مردم را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌داند و وعده داده است تا ناترازی موجود را جبران کند و همان گونه که مشکلات قطعی برق و گاز در اوج مصرف حل و مدیریت شد بخشی از تنش‌های آبی نیز رفع شد و بخشی دیگر در حال رفع شدن است.

دولت در خدمت‌رسانی به مردم خسته نمی‌شود

وی همچنین تصریح کرد: دولت سیزدهم عهد کرد طرح‌های نیمه تمام و بر زمین مانده وعده شده به مردم مانند پروژه‌های راه‌، راه‌آهن‌، آبرسانی، برق‌رسانی و خدمت‌رسانی‌ها را به پایان برساند و این وعده در حال تحقق است و بخش بسیار زیادی از این پروژه‌ها افتتاح و یا به بهره برداری رسیده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت در خدمت‌رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود بلکه هر خدمت سبب می‌شود تا توان و نیروی بیشتری برای ادامه فعالیت داشته باشد.

کد خبر 727429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.