امروز رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها شکست خورده‌اند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورده و دلایل شکست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها به علت مقاومت مردم و همراهی افکار عمومی جهان در حمایت از این ملت مظلوم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی پیش از ظهر امروز_ یکشنبه بیست و دوم بهمن_ در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میان سیل عظیم مردم دارالعباده یزد که در میدان تاریخی امیرچقماق برگزار شد اظهار کرد: این راهپیمایی مردم در برابر دیدگان صدها خبرنگار داخلی و خارجی پیام روشنی برای دوستداران انقلاب اسلامی و البته دشمنان است.

وی افزود: مردم یزد مردمی دین‌دار، صبور، مقاوم هستند که با حضور پرشور خود تمام تحلیل‌های تحلیل‌گران خارجی را باطل نموده و علیرغم مشکلات هم‌چنان در میدان و پای کار هستند، مسئولان باید قدرشناس این حضور بوده و برای حل مشکلات، تلاش مضاعف کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه در استان یزد یک وحدت، انسجام و پرکاری در میان مسئولان و مردم وجود دارد خاطرنشان کرد: استان یزد یک استان ثروتمند بوده که، شامل ثروت پرکاری، خردورزی، تلاش و کوشش مردمان این مرز و بوم دارد و است و استان یزد می‌تواند در ذیل برنامه هفتم توسعه از مشکلات عبور کند.

سردار صفوی اضافه کرد: حضور مردم در سرنوشت‌سازترین انتخابات و برنامه چهار سال آینده، در ۱۱ اسفندماه، برکات فراوانی برای ملت، بالندگی و ایستادگی استان یزد و هم برای ایران به دنبال دارد.

امروز رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها شکست خورده‌اند

وی افزود: حضور مردم در این جریان مهم پیام ارزشمندی را به بدخواهان اسلام خواهد رساند، اینکه مردم ایران با حضور خود در تمام مراسم کشور، پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند و حرف اول و آخرشان به دشمنان این مردم میدان را خالی نمی‌کنند.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: مردم ایران در دوران انقلاب با رشادت مسیر نفوذ دشمن را بستند و امروز هم با حضور پرشور خود راه ایستادگی را برای عبور از مشکلات انتخاب کردند.

سردار صفوی تصریح کرد: آیا با گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب قوی‌تر شده‌اند یا همراهان این ملت قوی‌تر شدند، ایالات متحده آمریکا پس از فروپاشی شوروی تلاش کرد به تنها ابرقدرت جهان تبدیل بشود و با قدرت هژمونی جهانی و با تسلط بر ملت‌ها حرف خود را به آن‌ها دیکته کند، اما به اعتقاد تحلیل‌گران هندسه نظم جهانی به سمت چندقطبی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: قدرت‌های اوراسیایی در حال شکل‌دهی یک قدرت جدید بالاتر از قدرت آمریکا هستند و کشورهای اسلامی و محور مقاومت به رهبری ایران در حال شکل‌گیری قدرت جدیدی با محوریت ایران در تمام ابعاد است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به سخنان مسئولان آمریکا که گفتند قصد تشکیل خاورمیانه جدید را دارند و لشکرکشی آن‌ها به خاورمیانه با همین هدف انجام شد، گفت: این جریان هم به نفع ایران بود؛ ولی دشمنان به اهداف خودشان نرسیدند

سردار صفوی ادامه داد: آمریکایی‌ها در موضوع اوکراین با کودتا و نقشه‌هایی سعی کردند، روسیه را تهدید کنند و روسیه برای دفاع از امنیت ملی و حمایت از مردم روس زبان دست به هجوم برد؛ اما آیا آمریکایی‌ها و ناتو علی‌رغم اینکه میلیون‌ها دلار سلاح به اوکراین دادند و حتی رژیم صهیونیستی نیز از اوکراین حمایت کرد و آن‌ها در برابر روسیه شکست خوردند و نتوانستند در مقابل روسیه مقابله کنند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با هزینه کلان و همراهی چند کشور منطقه و با عقیم‌سازی بیداری اسلامی و با هدف سرنگونی دولت سوریه، عراق و در مرحله بعد ایران، یک گروه شیطانی با شعار اسلامی را بر روی کار آوردند و طی چندین سال، چندین هزار از مردم عراق و سوریه را کشته و بسیاری از شهرهای این دو کشور را نابود کردند؛ ولی به هدف خود نرسیدند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت به همراه مجاهدین عراقی، افغانی، منجر به شهادت تعداد زیادی از افراد شد، توانستند داعش را شکست داده و به پیروزی برسند، تصریح کرد: در این ائتلافی که سرویس‌های جاسوسی ایجاد کرده بودند، حزب‌الله لبنان برای مقابله با داعش یک هزار شهید داد؛ ولی طرح راه‌اندازی این گروه تروریستی را به شکست کشاند.

سردار صفوی ادامه داد: در طول پنج‌ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی وحشیانه‌ترین حملات را انجام دادند؛ مردم قهرمان غزه و فلسطین بیش از ۲۷ هزار شهید دادند؛ ولی دست از حمایت از حماس برنداشتند و امروز رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورد و دلایل شکست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها به علت مقاومت مردم و همراهی افکار عمومی جهان در حمایت از این ملت مظلوم بود؛ ایالت‌های بسیاری از آمریکا، انگلیس در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند که منجر به شکست استکبار شد.

وی عنوان کرد: حمایت تمام جانبه مقاومت در تمام جغرافیای منطقه عامل بزرگی برای شکست رژیم صهیونیستی بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: حمایت و همراهی ملت ایران عامل شکل‌گیری محور مقاومت در سطح منطقه بوده و رهبری مقاومت در سطح منطقه را مقام معظم رهبری بر عهده دارد و ایران عزیز دلیل شکست و تضعیف طرح‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

صفوی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب در طول این ۴۵ سال توطئه‌های فراوانی داشتند؛ ولی در تمام آن‌ها شکست خوردند، تصریح کرد: حضور هوشیارانه و آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و تأثیرگذاری در شاخص‌های مقبولیت نظام می‌تواند در حل مشکلات و تنگناهای سیاسی و اقتصادی کشور در چهار سال آینده و حتی برنامه هفتم توسعه می‌تواند عامل پیشرفت باشد.

وی گفت: نمایندگانی که انتخاب خواهید کرد، نمایندگان شما برای حل مشکلات خواهند بود و مطمئن باشید که فتح و پیروزی نزدیک است؛ پس حضور در انتخابات را جدی بگیرید.

امروز رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها شکست خورده‌اند

کد خبر 727404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.