افتتاح و بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با توجه به نصب پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در ساختمان منطقه ۱۱ گفت: بهره‌برداری از تولید انرژی این مجموعه آغاز و به صورت رسمی با حضور مدیر منطقه و رئیس اداره برق ناحیه سه اصفهان هم‌زمان با چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی افتتاح شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی فتوولتائیک در ساختمان شهرداری این منطقه اظهار کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ساختمان منطقه ۱۱ نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فتوولتائیک در ساختمان منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان اقدامات زیادی را برای انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده است و از این طریق علاوه بر تأمین برق مورد استفاده در ساختمان‌ها و ادارات شهرداری، مازاد برق تولید شده در این نیروگاه را به شبکه برق شهر منتقل کرده و در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

افتتاح و بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به پدیده‌ای که در اثر تابش نور بدون استفاده از مکانیزم‌های محرک، الکتریسیته تولید کند پدیده فتوولتائیک و به هر سیستمی که از این پدیده استفاده کند، سیستم فتوولتائیک گفته می‌شود، تصریح کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ساختمان منطقه ۱۱ نصب و راه‌اندازی شده است.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود برای حفظ محیط‌زیست و تولید انرژی پاک، مردم از این روش استقبال کنند و با سرمایه‌های کم وارد عرصه تولید برق شوند و برق تولیدی خود را نیز با قیمت مناسب به وزارت نیرو به‌فروش برسانند.

کد خبر 727392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند منطقه یازده IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 2
    به جا این کارا بعد ده سال بیاین کوچه ما را آسفالت کنین ازبس رفتیم و‌اومدیم تو‌شهرداری خسته شدیم
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 3
    این قبلا نصب نشده بود؟!
  • محمد IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    4 0
    👌
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      خوب که چی؟! مگه قراره هر طرحی اجرا بشه فقط یه بار افتتاح و خبری بشه؟!!!!
  • خردادی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    خدا قوت جناب شهردار، شرکت توزیع برق که باید متولی احداث نیروگاه باشه با طرح قوانین سخت گیرانه تاکنون مانع احداث نیروگاه در اصفهان شده