تجلیل از ۳۰۰ دانش‌آموز برتر خانواده زندانیان در اصفهان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان گفت: به‌مناسبت عید مبعث جشنی ویژه خانواده زندانیان اصفهان با حضور ۳۰۰ زندانی به همراه خانواده آن‌ها و با هدف جلوگیری از افت عاطفی، شخصیتی و تحصیلی و تقویت اعتماد به نفس فرزندان زندانیان برگزار شد.

محمدجواد مددی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، در حاشیه جشن ویژه خانواده زندانیان اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان اصفهان با توجه به رسالت خود در خصوص حمایت از خانواده زندانیان و با هدف کاهش آلام و رنج این قشر آسیب‌پذیر اقدامات متعددی را با حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد به مرحله اجرا رسانده است.

وی با بیان اینکه ماهیت فعالیت انجمن حمایت از زندانیان اصفهان، حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان نیازمند است، افزود: زندانی شدن سرپرست خانواده باعث بروز مشکلاتی از جمله، مشکلات مالی، اجتماعی، از هم گسیختگی خانواده، افت تحصیلی و ترک تحصیل فرزندان و… می‌شود که این مسئله تبعاتی برای اعضای خانواده همچون احساس شرمساری فرزندان، انزوا، نگرش منفی و… را برای خانواده زندانیان را به‌دنبال خواهد داشت؛ بر همین اساس انجمن حمایت از زندانیان با مشارکت خیرین نیک‌اندیش با برگزاری رویدادهای مختلف به دنبال کاهش و از بین بردن تبعات و آثار منفی ورود سرپرست خانوار به زندان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان تصریح کرد: به‌مناسبت عید مبعث جشنی ویژه خانواده زندانیان اصفهان با حضور ۳۰۰ زندانی به همراه خانواده آن‌ها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان و… در تالار سوره اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح از فرزندان زندانیان در رشته‌های مختلف تحصیلی، ورزشی و هنری با اهدای جوایز تقدیر شد.

مددی ادامه داد: برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی در جلوگیری از افت عاطفی، شخصیتی و تحصیلی و تقویت اعتماد به نفس فرزندان زندانیان خواهد داشت.

وی رسالت مهم و اصلی انجمن حمایت از زندانیان اصفهان را علاوه بر حمایت از خانواده‌ها، بازپروری و فراهم کردن زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانی به جامعه دانست و عنوان کرد: ما با کمک و حمایت‌های ویژه خیرین نیک‌اندیش تلاش می‌کنیم در مسیری حرکت کنیم که توسعه خدمات حمایتی از خانواده زندانیان و اشتغال حداکثری زندانی و همچنین توانمندسازی خانواده وی بیانجامد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر جذب حداکثری کمک خیرین نیک‌اندیش، به سمت توسعه درآمدهای پایدار و افزایش حمایت‌های کافی از خانواده‌ها و زندانیان حرکت کنیم و امیدواریم در این مسیر موفق عمل کنیم.

کد خبر 727321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.