حضور پرشور مردم سراسر کشور در حماسه یوم‌ الله ۲۲ بهمن + فیلم

همزمان با چهل‌وپنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران با شرکت در مراسم راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن، یک بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری بیعت کرده و نشان دادند در مسیر شهدا ثابت قدم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، امروز یکشنبه همزمان با جشن چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور پرشور مردم در ۱۴۰۰ شهر و بالغ بر ۳۵ هزار روستای سراسر کشور آغاز شد.

بهمن، ماه عاشقان روح الله است، مردمی که به ندای ملکوتی این معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و در این راه ذره‌ای تردید به دل راه ندادند و تا پیروزی انقلاب از پای ننشستند.

درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران امروز به چهل و پنج سالگی خود رسیده که این بیش از هر چیزی بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان‌های به حق خود و پایمردی در تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

امروز راهپیمایی بیست و دوم بهمن به مظهر عزت و اقتدار ملی تبدیل شده است، همان چیزی که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای مرعوب خود کرده و آن‌ها توان چپ نگاه کردن به خاک این سرزمین را ندارند.

امروز در جای جای کشور یکدل و یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر، خمینی رهبر» با مشتان گره کرده بلند شده است و مردم آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.

راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور آغاز شد

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر تهران از ساعت ۹.۳۰ از مسیرهای ۱۲ گانه به‌سوی میدان آزادی آغاز شده است اما مراسم اصلی از ساعت ۱۰ صبح با قرائت قرآن، اجرای گروه سرود، گلباران قدوم مردم توسط چتربازان، سخنرانی رئیس‌جمهور و قرائت قطعنامه برگزار خواهد شد. بیش از ۲۰۰۰ غرفه فرهنگی، سلامت و غیره در مسیرهای منتهی به راهپیمایی در شهر تهران در نظر گرفته شده است و ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مترو نیز برای مسیرهای راهپیمایی به صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

در سایر شهرهای بزرگ کشور همچون اصفهان نیز شروع راهپیمایی از مسیرهای هشت‌گانه از ساعت ۹:۳۰ صبح بوده و محل اجتماع راهپیمایی‌کنندگان در میدان امام از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

به گفته رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی امروز هم‌چنین در بیش از ۷۰ کشور و ۱۴۰ نقطه دنیا جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و هفت هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش می‌دهند.

حضور پرشور مردم ولایت مدار تهران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم شهیدپرور اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور امت شهیدپرور بجنورد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم زاهدان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم ولایت مدار سنندج در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم اراک در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم ولایت مدار مشهد مقدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم شهید پرور زنجان در جشن انقلاب اسلامی

حضور پرشور مردم بندرعباس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم دیار کریمان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم شهید پرور ایلام در ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم ولایت فقیه کرج در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم شهید پرور شهرکرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم تبریز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم شهید پرور کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم یاسوج در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم ساری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم رشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم اردبیل در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

حضور مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم ولایت مدار بیرجند در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم شهیدپرور سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم قزوین در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایمنا، اما باید به یاد داشته باشیم که یوم‌الله ۲۲ بهمن ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنان این کشور از امنیت و استقلال کنونی بهره‌مند شده است که باید از این امانت به خوبی پاسداری کرد.

کد خبر 727306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.