توسعه سیستم فروش بلیط هوشمند اتوبوس در بریتانیا

با راه‌اندازی سیستم فروش بلیط هوشمند در بریتانیا، ایمنی و آسایش شهروندان بیشتر می‌شود و به راحتی می‌توانند کرایه وسایل نقلیه را پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل وست میدلندز (WMCA) اعلام کرده است که یک سیستم فروش بلیط هوشمند اتوبوس در بریتانیا راه‌اندازی شده است، این سیستم به بهبود عملکرد وسایل حمل‌ونقل عمومی، کاهش هزینه‌های سفر و بهبود ایمنی و راحتی شهروندان کمک می‌کند؛ افراد با استفاده از سیستم جدید هوشمند می‌توانند به آسانی کرایه وسایل نقلیه عمومی را پرداخت کنند.

اگرچه سیستم فروش بلیط هوشمند در میدلنز توسعه یافته است، اما به عنوان یک راه‌حل ملی برای سرتاسر بریتانیا نیز ارائه می‌شود؛ با ساده‌تر شدن فرآیند پرداخت کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی، افراد بیشتری تشویق می‌شوند از آن‌ها استفاده کنند و کمتر از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده می‌کنند، در این صورت آلودگی هوا و میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

توسعه سیستم فروش بلیط هوشمند فرصت قابل‌توجهی برای بهبود عملکرد وسایل حمل‌ونقل عمومی فراهم خواهد کرد؛ انعطاف‌پذیری بیشتر و سهولت فروش بلیط به جذب افراد بیشتر به حمل‌ونقل عمومی و ایجاد یک پیشنهاد مؤثرتر و مدرن‌تر کمک می‌کند.

کد خبر 727298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.