اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله‌محور در زاهدان

فرمانده انتظامی زاهدان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع‌آوری ۲۰۷ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در ۷۲ ساعت گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، شاهپور فلاحی اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف جلب رضایت عمومی و کاهش جرایم و آسیب‌های موجود با محوریت محله در سطح شهرستان زاهدان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پلیس زاهدان در ۷۲ ساعت گذشته موفق به شناسایی و جمع‌آوری ۲۰۷ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر و کشف مقادیری قابل توجه از انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق مجرمان سابقه‌دار توسط مأموران انتظامی افزود: پلیس با به‌کارگیری تمام توان و امکانات موجود ۳۶ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهر را نیز حین اجرای طرح شناسایی و دستگیر کرد.

وی از توقیف ۴۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد و گفت: مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح‌های پلیس ضمانتی برای استمرار و استحکام امنیت در اجتماع خواهد بود.

کد خبر 727276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.