بهره‌برداری از موزه مردم‌شناسی روستای «حسن رباط»

موزه مردم شناسی روستای «حسن رباط» از توابع شهرستان میمه با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه در آئین بهره‌برداری از موزه مردم شناسی «حسن رباط» ضمن تبریک چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اجرای سریع پروژه‌های عمرانی و گردشگری در روستای حسن رباط نشان دهنده پیگیری مستمر برای ارائه خدمات در روستا است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری منطقه میمه افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنعتی میمه، لازم است بسته‌های پیشنهادی برای جذب گردشگر در منطقه تدوین شود.

فرماندار شاهین شهر و میمه ادامه داد: دهیاران روستاهای حسن رباط، موته، لوشاب و مدیریت شهری لایبید برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند تا گردشگران حداقل به مدت سه روز در منطقه اقامت داشته باشند.

کاظمی‌طبا تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، روشنایی تفرجگاه و پارک کوهستان به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، احیای حمام تاریخی دوره صفویه روستای حسن رباط با کاربری موزه از سال ۱۳۹۷ به همت تیم فعال در حوزه آثار تاریخی و گردشگری دشت بستان عملیات خاکبرداری آن آغاز و در نهایت به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای حسن رباط با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسید و به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.


کد خبر 727250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.