در ایام دهه فجر ۷۴۰ پروژه عمرانی در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید

استاندار اصفهان در مراسم افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی، زیرساختی و خدماتی در شهرستان شهرضا گفت: در ایام الله دهه فجر ۷۴۰ پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید و این موارد گویای کار و تلاش ویژه دولت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هزمان با ایام الله دهه فجر، با حضور استاندار اصفهان، ۴۵ پروژه عمرانی، زیرساختی و خدماتی در شهرستان شهرضا افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان شهرضا، گفت: یک نگاه هم‌افزا در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی را به جایگاه شایسته‌ای رسانده است.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب، از سطح کشورهای منطقه نیز شرایط نازل‌تری داشتیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: داده‌های مجموعه‌های بین‌المللی گواه این است که ایران پیش از انقلاب در چه شرایط اسفباری بود.

مرتضوی ادامه داد: مسیری که طی شده عزتمندانه است هر چند با سختی و چالش‌هایی نیز همراه است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که در دنیا زبانزد است اما جبهه کفر اجازه نمی‌دهد امید در قلب مردم ما جریان داشته باشد.

دکتر مرتضوی گفت: انسجام ملی و وحدت اجتماعی به گونه‌ای در میان مردم ما وجود دارد که در دنیا بی نظیر است و همین موضوع دشمن را آشفته می‌کند.

وی ادامه داد: پیوستن ایران به برخی معاهدات بین‌المللی، افزایش صادرات غیر نفتی، توسعه راه‌های کشور و اقتدار ملی در ایران اسلامی دشمن را زمین گیر خواهد کرد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در دولت سیزدهم رویکرد اتکا به توانمندی و ظرفیت‌های موجود، در سراسر کشور حکم‌فرما شد.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: همین رویکرد باعث شد تا پروژه‌های زمین مانده که چندین سال بلاتکلیف مانده بودند به مدار خدمت رسانی بازگردند.

وی افزود: طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در کشور به حدود ۷ دهم رسیده و در پایین‌ترین میزان خود در سال‌های اخیر قرار دارد.

استاندار اصفهان گفت: حمایت از شهرداری‌ها، ساخت مسکن، توسعه راه و … در دستور کار دولت قرار گرفت زیرا دولت سیزدهم خود را موظف به ارائه خدمات و رفع گرفتاری مردم می‌داند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر ۷۴۰ پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید و این موارد گویای کار و تلاش ویژه دولت است.

وی افزود: شهرستان شهرضا به عنوان یکی از شهرستان‌های بالغ و مهم استان شناخته می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: از این رو امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خدمت‌رسانی شایسته‌ای در این شهرستان هستیم.

مرتضوی افزود: وجود مردم با جوهره تلاش و کوشش و پیشینه قابل توجه این شهرستان باعث شده تا تلاش کنیم استعدادهای شهرستان شهرضا شکوفا شود.

وی ادامه داد: در جریان سفر به این شهرستان، از برخی واحدهای تولیدی نیز بازدید داشتیم و سایر پروژه‌ها با حضور مردم افتتاح شدند که از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

کد خبر 727241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.