میزان آسفالت شدن جاده‌های قزوین ۲ برابر شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: میزان آسفالت به‌کاررفته در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان طی ۱۰ ماهه سال جاری ۴۲۰ هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد حق لطفی عصر امروز -شنبه بیست‌ویکم بهمن- در مراسم افتتاح ۲۴ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۴ میلیون تردد در سطح راه‌های ارتباطی استان توسط دوربین‌های تردد شمار برخط ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش هشت درصدی روبرو می‌باشد.

وی به توسعه مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان قزوین اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۳۹ مجتمع خدمات رفاهی به مساحت ۷۰۰ هزار مترمربع در حال فعالیت است که این تعداد مجتمع توانسته سه هزار فرصت شغلی را در منطقه ایجاد کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه سخنان خود گفت: هم اکنون نیز ساخت ۲۱ مجتمع جدید خدمات رفاهی به مساحت ۴۵۰ هزار متر مربع در دستور کار استان است که پنج مجتمع تا پایان سال آماده آماده ارائه خدمات به مسافران خواهد بود.

حق لطفی با اشاره به اینکه میزان مصرف آسفالت به‌کاررفته در سطح راه‌های ارتباطی استان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: میزان آسفالت به‌کاررفته در استان طی ۱۰ ماهه سال جاری ۴۲۰ هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۲ برابر شده است.

وی ادامه داد: ۱۵ نقاط حادثه خیز در سطح استان شناسایی شده که تا ۲ سال آینده مرتفع می‌شود و در عین حال هم ۲ نقطه رفع خطر شده است.

مدیرکل راهداری استان قزوین همچنین به ارتقای ایمنی سطح راه‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: عملیات نصب نیوجرسی در آزادراه قزوین - زنجان به طول ۷۵ کیلومتر به اتمام رسیده که کار بسیار قابل توجهی بود.

کد خبر 727234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.