پیام امام و شهدا انقلاب را از خطرات در امان نگه داشته است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: پیام امام و شهدا که حفظ ارزش های نظام اسلامی است در این ۴۵ سال به شکوفایی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، داود شایقی ظهر امروز _شنبه بیست و یکم بهمن_ در دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که با کینه توزی تمام انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را مورد هجمه سنگین قرار داده اند اما ایستادگی ملت ایران مانع از ثمربخشی این توطئه‌ها و ترفندها شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران وفادار به انقلاب اسلامی و آمان های امام شهدا بودند و در سنگر صیانت از این نظام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل خدمات نظام اسلامی را وسیع و گسترده در مسیر جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: در همین استان اردبیل خدمات زیربنایی متعدد از راه و آب و برق گرفته تا گازرسانی در روستاها انجام شده و دیگر طرح‌های حوزه راه آهن، بزرگراه‌ها، پروازهای فرودگاه و سایر این خدمات در مرحله اجرا و عملیاتی شدن است.

شایقی افزود: در دولت سیزدهم نیز گستردگی این خدمات با رویکرد رفع محرومیت و توسعه عدالت محوری در حال انجام است و در این دولت سیاست‌های مردمی فرصت ارائه خدمت بیشتر را فراهم کرده است.

وی فرارسیدن دو رویداد مهم ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را یادآور شد و بیان کرد: در این دو رویداد باید بار دیگر با تبعیت از پیام امام و شهدا به افزایش قدرت نرم نظام کمک کنیم.

کد خبر 727226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.