نقش‌آفرینی منطقه‌ای و جهانی ایران از برکات انقلاب اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: نقش آفرینی و تاثیرگذاری در معادلات منطقه‌ای و جهانی ایران از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، پیش از ظهر امروز _شنبه بیست و یکم بهمن_ در جریان سفر به دلیجان و افتتاح سالن ورزشی خیر ساز مدرسه بهشت دلیجان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه پیروز شد و آن را باید مردمی‌ترین نهضت جهان دانست.

وی افزود: کشور برای نقش‌آفرینی در ایجاد نظم جدید جهانی باید قوی شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی در تاریخ جهان است تصریح کرد: برپایی حکومت اسلامی آرزوی چندین نسل در چند قرن بوده است که ذیل پرچم حکومت بزرگ و مقتدر شیعیان زندگی کنند که این توفیق برای نسل ما فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: امشب سالگرد ساقط شدن حکومتی است که به واسطه بیگانگان و با کودتا به قدرت رسید و چند مرتبه در معرض سقوط قرار گرفت اما باز با کودتا خود را حفظ کرد و در نهایت به دست انقلابیون دهه پنجاه به رهبری امام (ره) سقوط کرد.

مخلص الائمه ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بر خلاف تمام انقلاب‌های جهان در تاریخ توانست از دهه سوم خود عبور کرده، دهه چهارم را پشت سر گذاشته و در میانه دهه پنجم خود به مراتب مقتدرتر و پایدارتر از دهه‌های آغازین خود در جهان نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان دلیجان در حوزه فعالیت‌های خیر ساز به ویژه در آموزش و پرورش در استان سرآمد است اظهار کرد: باید از صنعت‌گران و کارآفرینان برجسته شهر دلیجان قدردانی کرد که از افتخارات استان امام راحل تلقی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، با حضور استاندار مرکزی، ساخت مدرن‌ترین و مجهزترین مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی کشور در دلیجان در کیلومتر ۵ جاده دلیجان به اصفهان آغاز شد.
این مجتمع با سرمایه‌گذاری اولیه ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و در دو فاز احداث خواهد شد.

همچنین در ادامه سفر استاندار مرکزی به دلیجان ساخت مدرسه خیر ساز ۱۲ کلاسه در این شهرستان آغاز شد و آئین افتتاح سالن ورزشی خیر ساز مدرسه بهشت و مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی مدارس شهید سلیمانی و زنده یاد حسین بیگی برگزار شد.

کد خبر 727216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.