نوجوانان خانواده‌ها را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند

وزیر کشور وظیفه امروز نوجوانان ایران اسلامی را تشویق به مشارکت خانواده‌ها در انتخابات دانست و خطاب به دانش‌آموزان، گفت: در آستانه ۲۲ بهمن، قلب‌های پاک، اراده‌های استوار و اذهان روشن شما، نویدبخش آینده پرشکوه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز- شنبه ۲۱ بهمن- در همایش ریحانه‌های تمدن ساز که با حضور دانش‌آموزان دختر از سراسر استان تهران با اشاره به انتخابات پیش رو، مهمترین وظیفه این روزهای نوجوانان ایران اسلامی را حضور در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات دانست.

وزیر کشور با تبریک ایام الله دهه فجر به نوجوانان، آنان را آینده‌سازان آتی کشور خطاب کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه انقلاب و تحول در قلب‌ها و اذهان افراد بود.

وحیدی عفاف و حجاب دختران را حاصل خودباوری و تربیت اسلامی آنها دانست و یادآور شد: مایه مباهات ایران عزیز هستید و این گنجی ارزشمند و غیرقابل معامله است که شما را به قله‌ها خواهد رساند. بنابراین نباید خسته شد که «قله نزدیک» است.

در انتهای این همایش وزیر کشور به همراه زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و اعضای خانواده شهیده فائزه رحیمی از چند یادمان این شهید جوان رونمایی شد.

فائزه رحیمی دانشجو معلم ۲۰ ساله دانشگاه فرهنگیان تهران یکی از شهدای حمله تروریستی کرمان است. او در جنایت تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه به همراه ۲۳ دانش آموز به خیل شهدا پیوست.

کد خبر 727212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.