دستگیری ۲۴ سارق منزل طی سه روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق و دو مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل و اعتراف این افراد به ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۴ سارق و دو مال خر دستگیر شدند، ادامه داد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۴۲ فقره سرقت مختلف اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، اضافه کرد: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 727175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.