عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ بهمن‌

در این بسته خبری از ۳۴۰ هکتار از وسعت شهری گناباد فرسوده و ناکارآمد است تا مناسب‌سازی اماکن گردشگری پایتخت برای معلولان و آغاز عملیات عمرانی اولین پل کابلی عابر پیاده تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات عمرانی اولین پل کابلی عابر پیاده تبریز با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد

اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه هفت تبریز از پیشرفت اجرای عملیات شمع گذاری پل کابلی عابر گذر با لحاظ منظر شهری در ورودی اتوبان شهید کسایی خبر داد.

امکان خرید آنلاین گوشت و مرغ در میادین تره‌بار تهران مهیا شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به تلاش شهرداری برای هوشمند سازی شهر و ارائه خدمات به شهروندان به صورت غیرحضوری، از فراهم شدن خرید گوشت به صورت آنلاین در میادین میوه و تره بار خبر داد.

۲ واحد یک مجتمع مسکونی در اهواز بر اثر نشت گاز تخریب شد

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بر اثر نشت گاز، ۲ واحد مجتمع مسکونی در شهرک پیام واقع در این شهر تخریب شد.

مرد ۴۳ ساله از ارتفاعات «کوه سرخی» نجات یافت

محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات مرد ۴۳ ساله گرفتار در ارتفاعات کوه سرخی خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ بهمن‌

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور

ابوالفضل اسدی، رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان گنبد سبز نیشابور مهار شد

مناسب‌سازی اماکن گردشگری پایتخت برای معلولان

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، از اولویت قراردادن مناسب‌سازی اماکن گردشگری پایتخت برای معلولان خبر داد.

۳۴۰ هکتار از وسعت شهری گناباد فرسوده و ناکارآمد است

مهران حسین‌زاده، شهردار گناباد گفت: از مجموع یک هزار و ۷۰۰ هکتار وسعت شهری گناباد ۳۴۰ هکتار را بافت فرسوده و ناکارآمد شهری تشکیل می‌دهد.

تسهیل در وصول مطالبات شهرداری بجنورد از محل نهضت ملی مسکن

سید محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد از تسهیل در وصول مطالبات شهرداری بجنورد از وزارت راه و شهرسازی با دستور وزیر کشور خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ بهمن‌

توسعه کمی و کیفی بازارهای تره‌بار پایتخت در دستور کار شهرداری

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: برای توسعه میادین میوه و تره‌بار نیازسنجی‌های لازم در مناطق مختلف انجام شد که در نتیجه آن مقرر شد ۱۳۵ بازار جدید احداث شود.

دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی مشهد آماده بهره‌برداری می‌شود

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد گفت: دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال حاضر از بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و نیمه اول اسفندماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 727161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.