تحویل بیش از ۲ میلیون مسکن ملی / الحاق ۵۰۰ هزار قطعه زمین به روستاهای کشور

وزیر راه و شهرسازی از تحویل دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد بذرپاش بعدازظهر امروز _دوشنبه بیست‌ویکم بهمن‌_ در حاشیه بازدید از روند ساخت سایت ۳۵۰۰ واحدی مسکن ملی در شهر جدید مهرگان اظهار کرد: قزوین جزو ۲۷ منطقه دارای شهرک ساحلی کشور برگزیده شده است و با اتصال قزوین به یکی از سواحل شمالی کشور، این استان با افزایش صنعت گردشگری و رونق اقتصادی همراه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۵۷ ناحیه منفصل جدید شهری در کشور افزود: نواحی منفصل شهری موجود در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شده است و در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، همچنین ساخت و توسعه شهرک‌های مسکونی کشور با هدف توسعه منطقه‌ای و بهره‌مندی گروه‌های مختلف از امکانات سکونتی انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح جدید دهکده روستایی اضافه کرد: در این طرح قرار است ۵۰۰ هزار قطعه زمین به بافت هادی روستایی الحاق شود و به این ترتیب واگذاری زمین در روستاها در سال آینده شتاب می‌گیرد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان مسکن تحویل داده شده که از این میان برای ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان قزوین هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 727144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.