برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟

یک تریدر حرفه ای برای موفقیت در کسب و کار خود باید ابزار مناسب را در اختیار داشته باشد. گاهی اوقات برای معاملات روزمره به یک تبلت نیاز دارید و گاهی نیز باید یک لپ تاپ با نمایشگر بزرگ در اختیار داشته باشید تا بتوانید به خوبی نمودارها را رصد کنید.

بنابراین در جواب این سوال که برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت، باید گفت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. ما در اینجا هر دو محصول را بررسی می کنیم و مزایای هر کدام برای ترید و معاملات روزمره را به شما خواهیم گفت که با توجه به آنها می توانید تصمیم بگیرید که لپ تاپ بخرید یا تبلت.

مزایای لپ تاپ برای ترید

برای اینکه بفهمیم برای ترید لپ تاپ بهتره یا تبلت، باید قابلیت های هر کدام را بررسی کنیم و بسته به شرایط تصمیم بگیریم کدام یک بهتر است. با توجه به اینکه امروزه تبلت ها از نظر مشخصات سخت افزاری قوی تر شده اند ممکن است با خود فکر کنید که وقتی من با خرید ایپد پرو بتوانم کار خود را انجام دهم چرا باید یک لپ تاپ سنگین و بزرگ تهیه کنم. اما در واقع این چنین نیست و بسته به شرایطی که دارید ممکن است با لپ تاپ عملکرد بسیار بهتری داشته باشید، که برای درک بهتر این موضوع در ادامه مزایای لپ تاپ برای ترید را به شما خواهیم گفت.

برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟

صفحه نمایش بزرگ تر

لپ تاپ ها صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به تبلت ها دارند که می تواند برای تریدرها مفید باشد. صفحه نمایش بزرگ لپ تاپ به شما امکان می دهد صفحات بیشتری را همزمان باز کنید و مشاهده همزمان نمودارها و اطلاعات بیشتر برای شما آسان تر باشد.

قدرت پردازشی بیشتر

یکی دیگر از مزیت های لپ تاپ برای ترید قدرت پردازشی بالاتر آن است. لپ تاپ ها معمولا پردازنده‌های قدرتمندتری نسبت به تبلت‌ها دارند که به شما امکان می دهد برنامه های سنگین ترید را به راحتی و بدون هیچ گونه لگی اجرا کنید. اگر چه امروزه تبلت هایی با پردازنده قدرتمند از برندهایی همچون اپل و سامسونگ نیز به بازار عرضه می شوند و شما می توانید انواع آیپد و انواع تبلت سامسونگ با قیمت و مشخصات مختلف را در بازار مشاهده کنید اما همچنان قدرت پردازشی لپ تاپ بالاتر است.

سیستم عامل

برای اینکه بفهمیم برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت باید سیستم عامل را نیز بررسی کنیم. در واقع بسیاری از پلتفرم ها و نرم افزارهای معاملاتی برای ویندوز و یا macOS طراحی شده اند که در لپ تاپ قابلیت دسترسی دارند. البته برخی از این برنامه ها برای تبلت نیز در دسترس هستند اما ممکن است عملکرد کامل پلتفرم های لپ تاپ را ارائه ندهند.

مزایای تبلت برای ترید

مزایای لپ تاپ برای ترید و معاملات روزانه را گفتیم حالا نوبت آن است که مزایای تبلت ها را نیز به شما بگوییم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. لپ تاپ برای انجام کارهای معاملاتی و ترید انتخاب مناسبی است اما هدف همیشه نمایشگر بزرگ و قدرت پردازشی بالا نیست و گاهی مواقع یک گوشی هوشمند همچون آیفون ۱۴ معمولی می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. البته نمایشگر گوشی های موبایل اندازه کوچکی دارند و یک نمایشگر بالای 10 اینچ بهتر است، به همین دلیل تریدرها تبلت را انتخاب می کنند که تبلت‌ها مزایای زیر را برای ترید دارند.

برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟

قابلیت حمل آسان تر

تبلت ها نسبت به لپ تاپ قابل حمل تر و سبک تر هستند. این ویژگی به کاربر امکان می دهد در هر مکانی که دوست داشته باشد به معاملات خود بپردازد و در واقع برای تریدرهایی که نیاز دارند در حین حرکت در ارتباط بمانند و از معاملات روزمره عقب نمانند، تبلت راحت تر است.

عمر باتری بیشتر

دیگر ویژگی تبلت ها برای تریدرها داشتن عمر باتری طولانی و امکان شارژدهی بیشتر است. تبلت ها معمولا عمر باتری طولانی تری نسبت به لپ تاپ ها دارند که این می تواند یک مزیت عالی برای تریدرها باشد و بدون نیاز به شارژ مکرر می توانند به معاملات روزمره خود بپردازند.

قیمت پایین تر تبلت

صرفه نظر از اینکه برخی تبلت های رده بالا همچون Tab S9 Ultra و یا ایپد پرو اپل قیمت بالایی دارند، به طور کلی تبلت ها از لپ تاپ ها ارزان تر هستند. این می تواند برای کسانی که بودجه کمی در اختیار دارند و یک معامله گر معمولی هستند یک ویژگی مثبت باشد که البته باید توجه داشته باشید که برای داشتن عملکرد بهتر باید بودجه بیشتری نیز در نظر داشته باشید.

برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟

چند نکته برای انتخاب دستگاه مناسب برای ترید

با توجه به مزایای تبلت و لپ تاپ برای ترید می توان گفت اگر به دنبال یک دستگاه قدرتمند و همه‌کاره برای ترید هستید، لپ تاپ گزینه بهتری است. اما اگر به دنبال یک دستگاه سبک‌وزن و قابل حمل‌تر هستید، تبلت انتخاب مناسب تری است. در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب بهترین دستگاه برای ترید آورده شده است که با در نظر گرفتن آنها می توانید در مورد اینکه برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت، تصمیم بهتری داشته باشید.

  • صفحه نمایش بزرگ‌تر به شما امکان می‌دهد تا نمودارها و اطلاعات بیشتری را در یک زمان مشاهده کنید.
  • برنامه‌های ترید معمولاً سنگین هستند. بنابراین، دستگاهی با پردازنده قدرتمند برای اجرای روان این برنامه‌ها ضروری است.
  • اگر قصد دارید معاملات خود را در مکان‌های مختلف انجام دهید، دستگاهی با عمر باتری طولانی را انتخاب کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید و دستگاهی با قیمت مناسب انتخاب کنید.

تهیه تبلت و لپ تاپ مناسب ترید با قیمت مناسب در آترین کالا

در این مقاله بررسی کردیم که آیا برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت. با توجه به موارد ذکر شده و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید، شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است تا آن را تهیه کنید. آترین کالا مدل های مختلفی از لپ تاپ و تبلت مناسب ترید را عرضه می کند که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه و با مقایسه مشخصات و قیمت مدل های موجود بسته به نیاز و بودجه خود بهترین لپ تاپ و یا بهترین تبلت برای ترید را تهیه کنید.

کد خبر 727112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.