خرید صاعقه گیر (قیمت صاعقه گیر)
صاعقه گیر

 صاعقه گیر یک سیستم حفاظتی است که از ساختمان ها در برابر صاعقه محافظت می کند.

صاعقه گیر

صاعقه گیرها معمولاً از یک میله فلزی تشکیل شده اند که در بالاترین نقطه ساختمان نصب می شود. هنگامی که صاعقه به ساختمان برخورد می کند، میله فلزی جریان الکتریسیته را به زمین هدایت می کند. این کار از آسیب دیدن ساختمان و افراد داخل آن جلوگیری می کند.

انواع صاعقه گیر

میله روشنایی ترمینال خارجی نصب شده در یک ساختمان یا سازه است که هدف آن جذب صاعقه به منظور داشتن یک نقطه برخورد کنترل شده و جلوگیری از برخورد آن به منطقه یا افراد ناخواسته است. انواع مختلفی از میله های آتش سوزی با ویژگی های مختلف وجود دارد. اما از مواد فلزی تشکیل شده‌اند و مورفولوژی آن‌ها بر اساس یک یا چند نقطه برآمده است که در آن تخلیه تأثیر می‌گذارد.

صاعقه گیرها انواع محتلفی دارند که در ادامه به بررسی انواع صاعقه گیر می پردازیم، با ما همراه باشید...

صاعقه گیر الکترونیکی

صاعقه گیر الکترونیکی یا صاعقه گیر اکتیو یک پایانه هوایی با استفاده از مکانیزم یونیزاسیون خازنی و ایجاد شعاع پوشش، صاعقه را در زون حفاظتی خود جذب وبه زمین منتقل می نماید. به این نوع از صاعقه گیر ESEAT(Early Streamer Emission Air Terminal) نیز گفته می شود.

امروزه بدلایل زیادی استفاده از صاعقه گیر های الکترونیکی در جهان گسترش یافته است. در اینجا به ذکر برخی از مزایای صاعقه گیر اکترونیکی می پردازیم:

  • صاعقه گیر الکترونیکی دارای شعاع پوشش وسیعی در مقایسه با رادهای سنتی و سیستم صاعقه گیر پسیو می باشد.
  • سهولت در اجرای صاعقه گیر الکترونیکی و کاهش زمان نصب نسبت به صاعقه گیرهای سنتی و میله ای
  • کاهش هزینه های سیستم حفاظت در برابر صاعقه. با توجه به شعاع پوشش و منطقه تحت حفاظت، اجرای صاعقه گیر الکترونیکی دارای هزینه های به مراتب پایین تری نسبت به سیستم صاعقه گیر پسیو و سنتی می باشد.
  • مطابقت با استانداردهای روز دنیا
  • امکان بررسی و تست سیستم صاعقه گیر و همچنین جمع آوری اطلاعات و دیتا در مورد برخورد صاعقه با تجهیزات تحت حفاظت
  • طول عمر بسیار بیشتر نسبت به صاعقه گیرهای سنتی بر اساس جنس و طراحی صاعقه گیر الکترونیکی

صاعقه گیر لیوا

صاعقه گیر لیوا در مدل های مختلفی وارد بازار ایران شده است. این صاعقه گیر ترکیه ای می باشد که انواع صاعقه گیر لیوا عبارت اند از:

  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا LAP-DX 250
  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا Lap-ax 210
  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا LAP-BX 175
  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا LAP-BX 125
  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا LAP-CX 070
  • صاعقه گیر ترکیه ای لیوا LAP-CX 040

بر اساس نوع استفاده و نیاز خود می توانید از صاعقه گیر لیوا استفاده نمایید، پیشنهاد می شود برای انتخاب بهتر صاعقه گیر با مشاورین فروشگاه تجهیزات صاعقه گیر تماس بگیرید.

صاعقه گیر لیوا

خرید صاعقه گیر

برای خرید صاعقه گیر، می‌توانید به فروشگاه‌های تخصصی در زمینه تجهیزات برقی و الکترونیکی مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت از فروشگاه‌های آنلاین خرید صاعقه گیر انجام دهید. آرک صنعت دارای فروش حضوری و اینترنتی می باشد. که پیشنهاد ما به شما این فروشگاه می باشد، زیرا علاوه بر کیفیت صاعقه گیر (صاعقه گیر اصلی) دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

قیمت صاعقه گیر

قیمت صاعقه گیر بر اساس نوع و ویژگی هایی که دارا می باشد متفاوت است. برای استعلام دقیق قیمت صاعقه گیر با فروشگاه تجهیزات صاعقه گیر باید تماس بگیرید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه آرک صنعت در تهران، لاله زار می باشد که بهترین فروشگاه برای خرید انواع صاعقه گیر می باشد.

برای خرید و استعلام قیمت می توانید وارد وب سایت این فروشگاه به نشانی: arc-sanat.com شده و یا با مشاورین این فروشگاه تماس بگیرید: 021.40330580 و 09124339161

کد خبر 727111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.