۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سنندج یک افتتاح شد

دو واحد تولید فیلم پلی‌اتیلن تک‌لایه امروز (شنبه) در دهمین روز دهه فجر در شهرک صنعتی سنندج یک با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، دو واحد تولید فیلم پلی‌اتیلن تک‌لایه امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ در دهمین روز از دهه فجر در شهرک صنعتی سنندج یک با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

علیرضا شهیدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه دو واحد تولید فیلم پلی‌اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک اظهار کرد: ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی طی دهه فجر در کردستان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۹ پروژه صنعتی است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحدها را دو هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: امیدواریم با حمایت‌های وزارت صمت شاهد رشد تولید بیشتر در سطح کشور و به‌تبع استان کردستان باشیم.

بختیار خلیقی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان هم اظهار کرد: جواز تأسیس شرکت صنعت پلاست خاتون سال ۱۴۰۱ و پروانه بهره‌برداری آن سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این ۲ واحد شامل نایلون، نایلکس، سفره یک‌بار مصرف و کیسه زباله است، افزود: میزان اشتغال‌زایی در این دو واحد، ۴۵ نفر است.

مدیرکل صمت کردستان، میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحدها را ۲۸۰ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید سالانه یکی از این واحدها ۹۶۰۰ تن و واحد دیگر هم ۲۴۰۰ تن است.

کد خبر 727094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.