محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن شهر ارومیه را اعلام کرد و خواستار همکاری شهروندان در راستای نظم و انضباط ترافیکی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت مشتاق امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شهرستان ارومیه را اعلام کرد.

وی افزود: از ساعت هشت صبح روز ۲۲ بهمن از عبور و مرور هرگونه وسایل نقلیه به محدوده‌های ترافیکی تعیین شده تا پایان مراسم راهپیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در خصوص محدوده‌های ترافیکی گفت: از طرف میدان چی‌چست به طرف میدان ولایت فقیه، از طرف تقاطع شهید مدنی و شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه و از طرف تقاطع شهید باکری و شهید منتظری به طرف میدان ولایت‌فقیه از ورود هرگونه وسیله نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مشتاق ادامه داد: همچنین از کنار گذر بلوار عطایی به طرف خیابان امام خمینی (ره)، از میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، از کوچه آگاهی (مخابرات) به طرف خیابان امام (ره)، از کنار گذر خیابان ارتش به‌طرف پنج‌راه و میدان انقلاب، از خیابان آیت‌الله کاشانی از سه‌راهی هلال‌احمر به طرف میدان انقلاب و همه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره) از تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب (خیابان شهید سردار سلیمانی) و تمام مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی ورود وسایل نقلیه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم همانند سال‌های قبل از آوردن وسایل نقلیه شخصی در محیط پیرامون مسیرهای راهپیمایی خودداری و از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

مشتاق عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم از پارک کردن وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی و تقاطع‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی پرهیز کنند، چرا که در غیر این صورت خودروهای پارک شده توسط جرثقیل‌های راهور به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی در خصوص تردد دوچرخه و موتورسیکلت نیز تأکید کرد: تردد شهروندان با موتورسیکلت و دوچرخه در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت ممنوع است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در سطح شهر را دارند پیش‌تر پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی لازم را جهت استفاده از سایر معابر و مسیرهای جایگزین جهت رسیدن به مقصدشان را داشته باشند و با خادمان خود در پلیس راهنمایی و رانندگی در ایجاد نظم و امنیت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 727082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.