مقاومت عراق: اشغالگران آمریکایی فقط زبان سلاح می‌فهمند

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که اشغالگران آمریکایی تنها زبان سلاح می‌فهمند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه آمریکا با ترور «ابو باقر الساعدی» بر جنایت‌های خود اضافه کرده است، اظهار کرد که اشغالگران آمریکایی جز زبان سلاح نمی‌فهمند.

منابع عراقی، شامگاه چهارشنبه از حمله پهپادهای ناشناس به یک خودروی غیرنظامی در شرق بغداد خبر داده بودند که به دنبال آن، گزارش‌هایی از شهادت چند نفر در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

ساعتی بعد گروه مقاومت کتائب حزب‌الله در بیانیه‌ای تأیید کرد که «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان ارشد این گروه و سازمان الحشد الشعبی، در این حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسیده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) نیز بامداد پنجشنبه، به شهادت رساندن یک فرمانده گروه مقاومت کتائب حزب‌الله در حمله تروریستی به بغداد را تأیید کرد.

کمیته هماهنگی شیعیان در عراق موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) نیز ضمن محکوم کردن جنایت ترور شهید ابو باقر الساعدی خواستار اتخاذ موضعی ملی، سیاسی برای توقف این حملات شد و اعلام کرد که آمریکا از خطوط قرمز عراق عبور کرده است و دولت باید به تلاش‌های خود برای پایان دادن به مأموریت ائتلاف بین‌المللی و حملات سریالی و خصمانه آن و حفظ امنیت شهروندان ادامه دهد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: «اتفاقات روزهای گذشته به مردم عراق، دوستان و طرف‌های مسئول نشان داد که دشمن اشغالگر آمریکایی تنها زبان سلاح را می‌فهمد.»

این بیانیه می‌افزاید: «آمریکای اشغالگر با ترور ابو باقر الساعدی در باغداد به جنایت‌های خود اضافه کرده استو تمام قواعد درگیری را زیر پا گذاشت.»

منبع: فارس

کد خبر 727072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.