«پرویز سروری» رئیس شورای ائتلاف در تهران شد/ واکنش شانا به خبرسازی‌ها

شورای ائتلاف طی اطلاعیه‌ای از نیروهای دلسوز انقلاب به‌ویژه در حوزه رسانه خواست در ایام باقی‌مانده تا انتخابات، مراقب دسیسه‌های اختلاف‌افکن بوده و اجازه ندهند هیچگونه سوءظنی میان جریان‌ها و افراد جریان انقلاب رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی اطلاعیه‌ای از نیروهای دلسوز انقلاب به‌ویژه در حوزه رسانه خواست در ایام باقی‌مانده تا انتخابات، مراقب دسیسه‌های اختلاف‌افکن بوده و اجازه ندهند هیچ‌گونه سوءظنی میان جریان‌ها و افراد جریان انقلاب رخ دهد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

ساعاتی پیش یک رسانه تلگرامی بدون مجوز با انتشار محتوایی که بیشتر شباهت به رپرتاژ آگهی دارد، تغییرات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهر تهران را که با هدف وحدت بخشی به جبهه انقلاب انجام شده بود را دستمایه اختلاف افکنی کرد.

این رسانه با اشاره به تغییر رئیس شورای ائتلاف شهر تهران که امری درون تشکیلاتی و با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای مدیریت بهتر فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف است، این اقدام را زمینه عقده گشایی جریانات گمراه و مغرض سیاسی علیه اجتماع نیروهای انقلابی کرد.

در این خصوص لازم بذکر است که با توجه به تعدد وظایف رضا داوری دبیر شورای ائتلاف کشور و لزوم نظارت دقیق بر اجرای فرآیندهای کلی انتخاباتی شورای ائتلاف و به پیشنهاد داوری دبیر شورا و تایید غلامعلی حدادعادل، در جلسه روز چهارشنبه ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران اعلام شد: پرویز سروری که هم‌اکنون نایب‌رئیس شورای ائتلاف است، به عنوان رئیس شورای ائتلاف شهر تهران فعالیت کند.

این تصمیم برخلاف ادعای برخی رسانه‌های مجهول‌الهویه کاملاً در راستای ایجاد وحدت بیشتر بین نیروهای انقلابی بوده و نه تنها در راس و بدنه جریان انقلابی انشقاقی وجود ندارد بلکه ان‌شاالله بزودی ثمره این وفاق در انتخابات یازدهم اسفندماه مشاهده خواهد شد.

شورای ائتلاف از نیروهای دلسوز انقلاب به ویژه در حوزه رسانه می‌خواهد در ایام باقی مانده به انتخابات مراقب دسیسه‌های اختلاف افکن بوده و اجازه ندهند هیچ گونه سوءظنی میان جریان‌ها و افراد جریان انقلاب رخ دهد تا ان‌شالله در روز ۱۱ اسفند شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 727001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.