مسئولان در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری و بازنشستگان تعجیل کنند

امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری و بازنشستگان تعجیل کنند و توجه ویژه‌ای نسبت به این اقشار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه، بیستم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که در چنین روزی تمام ملت ایران با هر زبان و رنگ و لباسی به میدان آمدند تا کاخ ظلمت را در هم بپیچند و به نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاتمه دهند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما خودشان نظامشان را تعیین کردند و با برگزاری همه‌پرسی در سال ۵۸، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را برگزیدند.

امام جمعه شهر سنندج ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان ما باز هم دست از دشمنی نکشیدند و صدام با حمایت ۵۰ کشور دنیا به ما حمله کرد، اما باز هم مردم ما از کشور خودشان دفاع کردند و پیروز میدان جنگ شدند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: تحریم اقتصادی نیز یکی دیگر از دسیسه‌های دشمنان علیه کشور ما بود که نشان می‌دهد دشمنان ما هیچگاه بیکار ننشسته و همواره علیه ملت ما توطئه‌افکنی و دسیسه‌پردازی کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری و بازنشستگان تعجیل کنند و توجه ویژه‌ای نسبت به این اقشار داشته باشند.

امام جمعه سنندج، شهرستان دهگان را قطب محصولات کشاورزی استان همچون سیب زمینی دانست و افزود: کشاورزان این منطقه نیز در راستای فروش محصول سیب زمینی خود خواستار حمایت و تسهیل‌گری مسئولان هستند.

ماموستا رستمی به گرامیداشت عید مبعث و جشن معراج پیامبر اکرم (ص) نیز پرداخت و گفت: مردم استان کردستان در تمامی خانقاه‌ها و مساجد این اعیاد را جشن گرفتند که این نشان‌دهنده مودت نسبت به پیامبر اکرم (ص) است.

کد خبر 726905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.