حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ای همگانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در برابر خون شهیدان وظیفه داریم از انقلاب پاسداری و حراست کنیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشیم و همه در این راستا وظیفه داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _جمعه، بیستم بهمن_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با برشمردن صفات پیامبر (ص) و اقدامات ارزنده و بی‌سابقه ایشان در جامعه آن زمان اظهار کرد: پیامبر (ص) قیام و تحول بزرگی ایجاد کرد و تمام سنت‌های جاهلیت را نابود کرد.

وی افزود: ایشان تأکید داشتند که نباید در خصوص دیگران ظلم و ستم کرد و حتی پشت سرشان صحبت کرد و حتی ظلم بر حیوانات را نیز منع کرده بودند که در هیچ جای جهان نظیر آنچه که پیامبر (ص) ما آورده دیده نشده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پیامبر اسلام (ص) نماد رحمت خداوند بودند؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خدمات بسیاری برای ملت ایران اسلامی بودیم.

قریشی تصریح کرد: در برابر خون شهیدان وظیفه داریم از انقلاب پاسداری و حراست کنیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشیم و همه در این راستا وظیفه داریم.

وی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت استفاده از فضای معنوی ماه شعبان و بر آمادگی برای ورود به ماه رمضان تأکید کرد.

کد خبر 726890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.