ابلاغ ۴۱ مصوبه ماده ۵ برای اجرا به مناطق چهارگانه شهرداری قزوین

شهردار قزوین از ابلاغ ۴۱ مصوبه کمیسیون ماده پنج جهت اجرا به مناطق چهارگانه شهرداری قزوین خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از ابلاغ ۴۱ مصوبه کمیسیون ماده پنج جهت اجرا به مناطق چهارگانه شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: مصوبات کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به شهرداری جهت اجرا ابلاغ شد و اکنون به مناطق چهارگ انه ابلاغ شده است.

وی افزود: این تعداد پرونده در تاریخ ۱۱ آذرماه سال جاری در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده بود که بعد از طی کردن روال اداری از سوی معاونت عمرانی استانداری جهت اجرا ابلاغ شده است؛ تعداد ۴۱ پرونده از ۴۳ پرونده مطروحه ابلاغ شده و دو پرونده نیز پس از تکمیل مدارک و طرح آن‌ها در شورای برنامه‌ریزی استان و سیر روال مربوطه جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

شهردار قزوین ادامه داد: از تعداد ۴۱ پرونده ابلاغی یک پرونده به هر چهار منطقه، ۹ پرونده به منطقه یک، هفت پرونده به منطقه دو، ۱۳ پرونده به منطقه سه و ۱۱ پرونده به منطقه چهار شهرداری ابلاغ شده است.

افتتاح دفتر تسهیلگری در هادی‌آباد

صباغی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از آغاز به کار دفتر تسهیلگری محله آباد هادی‌آباد در راستای ارائه خدمات جهت نوسازی بافت این محله خبر داد و گفت: این دفتر طبق تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی استان قزوین با سازمان خدمات طراحی و زیر نظر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین آغاز به کار کرده است.

وی با تصریح اینکه محله هادی‌آباد یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر قزوین محسوب می‌شود، افزود: این دفتر به ارائه خدمات تسهیل‌گرانه در امور اجتماعی، اقتصادی و شهرسازی با رویکرد بازآفرینی خواهد پرداخت.

کلیددار شهر قزوین در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن ضوابط تشویقی متضمن نوسازی کالبدی محله هادی‌آباد چهار نفر تسهیلگر در حوزه‌های شهرسازی، معماری، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی به علاوه مدیر دفتر تسهیلگری در این دفتر به فعالیت خواهند پرداخت.

صباغی ادامه داد: در این دفتر مذاکره چهره به چهره با ساکنان محله هادی‌آباد در خصوص طرح تفصیلی ضوابط تشویقی نوسازی کالبدی این محله صورت خواهد گرفت؛ مذاکرات چهره به چهره در این دفتر به طور قطعی مثمر ثمر خواهد بود و تعدادی از مردم محله هادی‌آباد جهت نوسازی املاک از طریق ضوابط تشویقی متضمن نوسازی کالبدی اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 726878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.