بارسلونا در سودای بازگشت به رتبه واقعی

رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا امروز با انجام یک بازی آغاز می‌شود و در ادامه رئال‌مادرید و بارسلونا به‌مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های لالیگای اسپانیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به اوج خود رسیده و هفته بیست‌وچهارم این مسابقات از امروز _جمعه بیستم بهمن_ با یک دیدار شروع می‌شود و تا روز دوشنبه هفته آینده با انجام ۹ بازی مهم و حساس دیگر پیگیری خواهد شد که تقابل رئال‌مادرید و خیرونا که هرکدام اول و دوم جدول لالیگا هستند بسیار جالب‌توجه و تعیین‌کننده خواهد بود.

جدول لالیگای اسپانیا تا هفته بیست‌وسوم

بارسلونا در سودای بازگشت به رتبه واقعی

کادیز - رئال‌بتیس؛ جمعه - ساعت ۲۳:۳۰

تیم فوتبال کادیز یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های فصل جاری لالیگای اسپانیاست و در جایگاه هجدهم جدول قرار دارد. همچنین تیم فوتبال رئال‌بتیس با ۳۵ امتیاز در رده هشتم ایستاده و اختلاف ۱۰ پله‌ای این دو تیم قطعاً می‌تواند در روند بازی و نتیجه نهایی تاثیرگذار باشد.

دپورتیوو آلاوز - ویارئال؛ شنبه - ساعت ۱۶:۳۰

دپورتیوو آلاوز در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لالیگا میزبان ویارئال خواهد بود. آلاوز در جایگاه یازدهم جدول ایستاده و تاکنون ۲۶ امتیاز کسب کرده است و در طرف مقابل ویارئال هم جایگاه خوبی ندارد و برخلاف همیشه که یک مدعی برای کسب سهمیه بود در رده چهاردهم قرار گرفته است.

رئال سوسیه‌داد - اوساسونا؛ شنبه - ساعت ۱۸:۴۵

جدال تیم‌های فوتبال رئال سوسیه‌داد و اوساسونا قطعاً جالب‌توجه خواهد بود. مصاف سوسیه‌داد که با ۳۷ امتیاز رتبه ششم جدول را از آن خود کرده است و اوساسونا هم در یک فصل پرفرازونشیب با ۲۶ امتیاز رتبه دوازدهم را در اختیار دارد.

رئال‌مادرید - خیرونا؛ شنبه - ساعت ۲۱:۰۰

بدون‌شک مهم‌ترین تقابل هفته به دیدار رئال‌مادرید و خیرونا برمی‌گردد. رئال‌مادرید صدرنشین که با پیروزی احتمالی مقابل خیرونا تاحدود زیادی بار قهرمانی می‌بندد و همچنین خیرونا که یک تیم شگفت‌انگیز در فصل جاری بوده به‌دنبال انتقام گرفتن از شاگردان کارلو آنچلوتی و رفتن به صدر جدول لالیگا خواهد بود.

بارسلونا در سودای بازگشت به رتبه واقعی

لاس‌پالماس - والنسیا؛ شنبه - ساعت ۲۳:۳۰

لاس‌پالماس در شرایطی میزبان والنسیا خواهد بود که این تیم توانسته ۳۲ امتیاز تا اینجای فصل کسب کند و رتبه نهم را به خود اختصاص دهد. از طرفی والنسیا که همیشه مدعی بود فقط ۳۵ امتیاز دارد و جایگاه هفتم جدول برای این تیم است.

ختافه - سلتاویگو؛ یک‌شنبه - ساعت ۱۶:۳۰

ختافه در هفته بیست‌وچهارم لالیگا میزبان سلتاویگو است. ختافه‌ای‌ها به‌واسطه هفت بردی که داشته‌اند هم‌اکنون با ۳۰ امتیاز روی پله دهم جدول لالیگا ایستاده‌اند و سلتاویگو هم با فقط ۲۰ امتیاز رتبه‌ای بهتر از شانزدهم جدول لالیگا برای خود به‌چشم نمی‌بیند.

مایورکا - رایووایکانو؛ یک‌شنبه - ساعت ۱۸:۴۵

تیم فوتبال مایورکا ۲۰ امتیاز دارد و رتبه خطرناک هفدهم جدول برای آن‌هاست که می‌تواند داستان‌های تلخی برای آن‌ها رقم بزند. چرا که فاصله تیم‌های پائین‌نشین بایکدیگر کم است و احتمال سقوط برای همه آن‌ها وجود دارد. رایووایکانو هم با ۲۴ امتیاز روی جایگاه سیزدهم جا خشک کرده است.

بارسلونا در سودای بازگشت به رتبه واقعی

سویا - اتلتیکومادرید؛ یک‌شنبه - ساعت ۲۱:۰۰

جدال سویا و اتلتیکومادرید قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود. سویا در جام‌حذفی اسپانیا که همین چند روز قبل برگزار شد به اتلتیکومادرید با نتیجه یک بر صفر باخت و در پی جبران نتیجه خواهد بود. در جدال لالیگا اتلتیکومادرید با ۴۸ امتیاز چهارم است و سویا هم در بدترین شرایط قرار گرفته و با ۲۰ امتیاز پانزدهم است.

بارسلونا - گرانادا؛ یک‌شنبه - ساعت ۲۳:۳۰

بارسلونای ژاوی هرناندز برای رهایی کامل از شرایط پیچیده‌ای که درون آن قرار گرفته ملزم به شکست دادن گراناداست. آبی‌واناری‌ها با ۵۰ امتیاز در جایگاه سوم پس از رئال‌مادرید و خیرونا قرار گرفته‌اند و می‌توانند از بازی این هفته دو تیم استفاده کرده و خودشان را به جایگاه اول و دوم جدول نزدیک‌تر کنند.

بارسلونا در سودای بازگشت به رتبه واقعی

آلمریا - اتلتیک‌بیلبائو؛ دوشنبه - ساعت ۲۳:۳۰

در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا هم آلمریا میزبان اتلتیک‌بیلبائو خواهد بود. آلمریا تنها تیم بدون برد لالیگا تا این هفته لقب دارد که با فقط شش امتیاز به کف لیگ چسبیده است و اتلتیک‌بیلبائو هم با ۴۵ امتیاز پنجم است و می‌تواند خودش را به اتلتیکومادرید برساند.

کد خبر 726840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.