گاز رسانی به تمام جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: با گازرسانی به شهر ازگله ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم جشن بزرگ انقلاب و تجلیل از برترین‌های شرکت گاز استان؛ دانشجویان و دانش‌آموزان نمونه، قهرمانان ورزشی و فعالین نماز امروز پنجشنبه _ نوزدهم بهمن با حضور استاندار و کارکنان شرکت گاز استان و خانواده‌های آنان در تالار بعثت برگزار شد.

محمدطیب صحرایی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث و دهه فجر، به گازرسانی به شهر ازگله و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۸ درصدی جمعیت روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: از نزدیک شاهد تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز برای رساندن انرژی پاک و ارزان گاز به دست مردم، علیرغم همه موانع و شرایط اقلیمی سخت بوده‌ام و نقش خانواده‌های آنان در این راستا بسیار مهم میدانم و از آنان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌هایی همچون گازرسانی و پیشرفت‌های علمی، این پیشرفت‌ها را نشانه قوت، اقتدار و قدرت ملت ایران و از برکات و آثار نظام اسلامی دانست.

صحرایی همچنین به موضوع انتخابات و اهمیت شرکت مردم در آن پرداخت و گفت: مردم باید از این حق که نظام برای آنها قائل شده دفاع کنند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند و بدانند اگر از این حق خود استفاده نکنند دیگران برای آنها تصمیم می‌گیرند.

ازگله؛ خان آخر

در ادامه این مراسم ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان عید مبعث و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ یک سال بسیار خوب و بی نظیر را تجربه کردیم و بعد از گذشت ۲۳ سال از تأسیس شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی به شهر ازگله به عنوان آخرین شهر دارای قابلیت گازرسانی استان انجام شده و ما به زودی جشن برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از انرژی گاز را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۵۲ روستای استان، معادل ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز از گاز برخوردارند و بنا داریم حدود ۱۰۰ روستای باقی مانده را نیز با اخذ مجوز لازم، گازدار کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: بسیاری از فرزندان کارکنان شرکت گاز جزو دانش آموزان و دانشجویان برتر هستند و بسیاری از همکاران ما و فرزندان آنها جزو ورزشکاران سطح ملی هستند جشن امروز برای تجلیل از آنان برگزار شده است.

کد خبر 726824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.