افتتاح ۷۰ پروژه در شهرستان سمیرم

فرماندار شهرستان سمیرم گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان سمیرم ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم اظهار کرد: در شهرستان سمیرم ۷۰ پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افرود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، مخابرات، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صندوق کارآفرینی، اداره آب و فاضلاب، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیمه سلامت، تعاون روستایب، اداره ورزش و جوانان و بیمارستان سیدالشهدا شهرستان سمیرم افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: در شهرستان، استان و کشور کم کار نشده است و هر چند تا وضعیت مطلوب فاصله داریم اما در همین حد که کار شده وظیفه رسانه و روابط عمومی‌ها است که افتتاح‌ها مسیر انجام آن مرحله به مرحله اطلاع رسانی گردد.

وی اضافه کرد: سه سایت بزرگ مخابراتی قابل افتتاح در دهه فجر و ۲۱ سایت قابل افتتاح تا پایان سال افتتاح می‌شود که شهرستان با وسعت ۵۲۳۰ کیلومتر مربعی را را پوشش می‌دهد.

هدایت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: تمام انتخابات برای ما مهم است و در شرایط خودش خاص بوده اما انتخابات امسال را از هر نظر نگاه کنیم یکی از خاص‌ترین انتخابات بعد از انقلاب است به لحاظ اینکه ما درگیر جنگ ترکیبی هستیم و دشمنان با تمام توان خود آمده‌اند تا مردم را به عدم حضور ترغیب نمایند.

وی تأکید کرد: وظیفه ما است که تلاش کنیم نه تنها دشمنان ما ذره‌ای موفق شوند بلکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات کما فی سابق آن‌ها را مأیوس نمایند.

کد خبر 726814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.