اجرای طرح مکانیزاسیون کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم گفت: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمیرم در حال انجام است.

مسلم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: یک دستگاه تراکتور به مناسبت دهه مبارک فجر در قالب تسهیلات اشتغالزایی به مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم اهدا شد.

وی افزود: برای هر دستگاه تراکتور سه میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است که مبلغ مورد نظر از محل تسهیلات اشتغال کمیته امداد و منابع بانکی تأمین و به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده و باقی مبلغ از آورده مددجو است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم تصریح کرد: خرید تراکتور بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با شرکت تراکتور سازی تبریز است که به مددجویان و فرزندان آنان واگذار می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمیرم در حال انجام است.

کد خبر 726806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضا قرمزی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام من به یک مددجو نا توان کمک گردم تا ساختمان رادرست کنه به خاطره وضعيت نامناسب هوا نشد سقفش اجرایش کنند حالا من هم تیرچه میلگرد گرفتم با اعتبارخودم ندارم بدم به بنياد مراجعه کردم ۳۰ ملیون آزاد کرد میگه برو کمیته کمیته میگه ما واریز کرده ایم به حساب بنیاد۳۰ تومان به جای نرسید امن باید چکارکنم ابرو وحسیتم دار از بین میره باتشکر