آئین سراسری مهمانی لاله‌ها در سیستان و بلوچستان برگزار شد

آئین مهمانی لاله‌ها هم‌زمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف تجدید بیعت با امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی عصر امروز در گلزار شهدای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت دهه مبارک فجر آئین مهمانی لاله‌ها با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.

محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این آئین محوری‌ترین برنامه کمیته شهدا و ایثارگران ستاد دهه فجر استان بوده و یک برنامه ملی، مذهبی و محوری‌ترین برنامه کمیته ایثارگران است که هم‌زمان در سراسر کشور و در سیستان و بلوچستان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در تمامی گلزار شهدای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: مردم ایران با مجاهدت و ایثارگری یک حکومت استبدادی را از اریکه قدرت پایین کشیدند و نظامی را بنا نهادند که بنای آن بر معیارها و الگوهای دین مقدس اسلام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان افزود: یادواره موضوعی شهدا با عنوان شهدا و بصیرت برنامه دیگری است که در در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان نیمروز برگزار می‌شود.

در اجرای طرح سپاس، دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهیده مریم نیک‌اندیش که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده بود با خانواده این شهیده در شهرستان نیمروز انجام شد.

کد خبر 726805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.