زنان تاثیرگذار و موفق کشور معرفی می‌شوند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:متأسفانه استعدادهای بانوان در کشورمان کمتر شناخته است و مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا هدف برگزاری کنگره شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار و تقدیر از آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، انسیه خزعلی عصر امروز _پنجشنبه نوزدهم بهمن_ در نشست دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار که با حضور دبیران علمی و اجرایی و مدیران کل امور بانوان و خانواده استان‌های یزد، اصفهان، کرمان و فارس به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان ما باید به توانمندی‌های خود باورمند باشند.
وی گفت: متأسفانه استعدادهای بانوان در کشورمان کمتر شناخته است و مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا هدف برگزاری کنگره شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار و تقدیر از آن‌ها است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: این باور به توانمندی بانوان باید در خانواده‌هایشان، جامعه و حاکمان و مدیران نهادینه شود، این امر نیازمند فرهنگ سازی در سطوح مختلف است.
خزعلی گفت: خوشبختانه شاهد فعالیت مؤثر بانوان مسلمان در برخی کشورها هستیم، در کشور اسلامی ما نیز ایجاد این باور نیازمند دوره‌های آموزشی حکمرانی، مدیریت و فعالیت بانوان در عرصه‌های بین الملل است.
وی گفت: دوره‌های توانمندسازی بانوان در قالب کارگروه‌های دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار انجام می‌شود، نیاز است برای رسیدن به الگوی سوم زن مسلمان، به بانوان و دخترانمان هویت بخشی کنیم.
رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار گفت: معرفی بهترین زنان اثرگذار کشور و رهبران خوبی برای هدایت دختران ما به سمت موفقیت هستند.
خزعلی ادامه داد؛ گفت: در ابتدای مسیر کنگره ملی هستیم و مشکلات و ایراداتی مطرح شده و خواهد شد که لازم است آن‌ها را رفع کنیم.
وی از برگزاری رقابت بین سه بانوی برگزیده استانی در هر کارگروه و معرفی هشت برگزیده از هر استان برای حضور در کنگره کشوری خبر داد.
کد خبر 726803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.