وزارت ارشاد هیچ محدودیتی در حمایت از محتوای فاخر ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد هیچ محدودیتی در حمایت از محتوای فاخر ندارد و برای بروز کردن دفاتر فرهنگی ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد.

محمدمهدی اسماعیلی امروز _پنج‌شنبه نوزدهم بهمن_ در جمع اهالی فرهنگ و رسانه خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان دارای عظمت فرهنگی، تاریخی و تمدنی، کانون مهم فرهنگی و آموزشی کشور است با تنوع و غنا فرهنگی که دارد یک فرصت ویژه برای رشد است.

وی افزود: مطالباتی اهالی فرهنگ دارند، به جا است و باید نسبت به برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در ایران ملیت با مذهب و امام را با امت در می‌آمیزیم و جمع کردیم اما از عناصر هویتی خود عبور نکردیم، انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است که تجربه‌ای نو در دنیا است به گونه‌ای که همه اندیشمندان دنیا در علل وقوع انقلاب در شگرف هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه انقلاب و حتی مسئولان انقلاب فرهنگی هستند، گفت: وزارت ارشاد هیچ محدودیتی در حمایت از محتوای فاخر ندارد و برای بروز کردن دفاتر فرهنگی ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمایت از جریان جدید تولید محتوا، تصریح کرد: سرانه حمایت از تولید فاخر نزدیک یک میلیارد تومان است، در فرهنگ باید مردم پای کار بیایند و مردم صاحب اصلی فرهنگ هستند و با امید آفرینی اجازه ندهیم دشمن ناامیدی را ترویج دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ در اولویت امور قرار دارد، تاکید کرد: استان خوزستان یکی از پیش‌قراولان تولید محتوای فاخر است باید در بخش جمیعت تولید محتوای فاخر شود، برای حمایت از هنرمندان خوزستان جشنواره هنری قیصر مورد تاکید ما است، شرکت‌های دولتی موظف هستند یک درصد از اعتبارات خود را به مقوله فرهنگ اختصاص دهند.

کد خبر 726797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.