انجام بیش‌از ۱۶هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه از انجام بیش از ۱۶هزار عمل جراحی در این مجتمع از ابتدای سال خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیروس نصیری امروز پنجشنبه _ نوزدهم بهمن _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۶ هزار عمل جراحی در این مجتمع انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد هفت هزار و ۸۷ عمل جراحی اورژانسی، ۶ هزار و ۷۴۸ عمل الکتیو، تعداد ۲۴ پیوند کلیه و ۲ هزار و ۷۹ سی تی آنژیوگرافی بوده است.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۹۰ هزار و ۲۸۱ بیمار اورژانس سرپایی و ۳۲ هزار و ۸۶۷ بیمار بستری در این مرکز خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت تعداد ۳۶۵ هزار و ۳۶۸ خدمات پاراکلینیک و ۱۱۹ هزار و ۶۲۱ خدمات کلینیک فوق تخصصی بوستان از دیگر خدمات این مجتمع بیمارستانی بوده است.

به گفته نصیری تعداد ۷۵۶ تخت فعال در بیمارستان امام رضا (ع) و ۵۰ تخت فعال در بیمارستان گلستان وجود دارد.

وی گفت: ۴۳۵ پزشک متخصص و عمومی و تعداد ۲ هزار و ۴۵۲ نفر پرسنل اداری، پشتیبانی و درمانی در این مجتمع آموزشی درمانی در حال فعالیت و ارائه خدمت هستند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه به اقدامات شاخص و توسعه‌ای این مرکز اشاره و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ شروع نصب دستگاه MRI یک و نیم تسلا، راه اندازی مرکز پیوند مغز استخوان اطفال، تجهیز و راه‌اندازی بخش پت اسکن، تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق، راه‌اندازی مرکز جامع تحقیقات، تجهیز و راه‌اندازی بخش مادران پرخطر و افزایش ۱۵ تخت بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان از اقدامات شاخص این مجتمع بیمارستانی بوده است.

کد خبر 726781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.