کلنگ عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در آمل بر زمین خورد

کلنگ عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور قائم‌ مقام وزیر در نهضت ملی مسکن و استاندار مازندران در قجرمحله آمل بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، هادی عباسی معاونت مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر در نهضت ملی مسکن عصر امروز_نوزدهم بهمن_ در آئین کلنگ‌زنی ۸۰۰ واحدی نهضت مسکن ملی آمل موضوع مسکن را مهم‌ترین دغدغه این دولت عنوان و اظهار کرد: اکنون دولت سیزدهم در حال پیگیری و به شکل مسئولیت پذیر پیگیر شده تا به صورت ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه تأخیر اجرای طرح در مازندران به دلیل محدودیت زمین بوده است، افزود: در این دولت اتفاق بزرگی افتاد و از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد مسکونی و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد افزایش یافته است.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی با تاکید براینکه در اجرای این طرح در روستاها اولویت نیروی کار خود روستاییان خواهد بود، عنوان کرد: در این پروژه آمل نیز قول مساعد ساخت یک واحد ورزشی، ساخت مسجد و احداث دو باب مدرسه انجام شود.

احداث ۴ شهرک مسکونی مسکن ملی در مازندران

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه طی برنامه‌های توسعه دولت در بخش مسکن ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال دستور کار بود که سهم مازندران ۱۵۵ هزار واحد سهمیه مازندران است.

وی با بیان اینکه هدفگذاری این برنامه‌ها در شهرهای استان انجام شد، افزود: در این ایام هم افتتاحیه و هم کلنگ‌زنی صورت گرفت که در آمل به دلیل مشکل زمین با پیگیری راه وشهرسازی و فرمانداری این پروژه دستور کار قرار گرفت.

استاندار مازندران با اعلام اینکه علاوه بر آن ساخت واحدهای دیگری در زمین ۲۷ هکتاری مصوب شد، گفت: امیدواریم این ۸۰۰ واحدی یک شهرک منحصر به فرد تبدیل شود تا مردم محروم از این فضا استفاده کنند.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه امسال بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم مسکن در این دولت مردمی است که اجرای ساخت ۳۰ هزار واحد در چهار شهرک مصوب شده است و اعتبارات و مساعدت‌هایی در وزارت مسکن و شهرسازی مصوب شده است.

کد خبر 726775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.