روایت پیشرفت دولت در فضای مجازی باید رونق بگیرد

وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد ملی روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سید احسان خاندوزی _ظهر امروز نوزدهم بهمن_ در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: تقارن این عید سعید با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه از تمام افرادی که برای برگزاری رویداد روایت پیشرفت تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنیم، مطرح کرد: در این نمایشگاه بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وزیر اقتصاد افزود: بسیاری از اذهان جامعه با این پیشرفت‌ها آشنا نیست و باید این خلأ اجتماعی و عمومی پوشش داده شود که رویداد روایت پیشرفت نیز در همین راستا برپا شده است.

وی اضافه کرد: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

خاندوزی با بیان اینکه نباید به هیچ سطحی از پیشرفت قناعت کنیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همواره در مسیرهای پرفراز و نشیبی بوده است چراکه دست‌اندرکاران کشورهای مختلف دوست ندارند رفاه، بزرگی و عزت ملت ایران را ببینند و به دنبال متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند.

وی در پایان تاکید کرد: ملت ایران همواره به دنبال موفقیت بوده و دولت سیزدهم نیز خودش را وقف این هدف کرده است.

کد خبر 726748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.