چهره و سیمای شهر قم در یک دهه اخیر دگرگون شده است

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: پیشرفت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر قم در یک دهه اخیر چهره این شهر مقدس را عوض کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علیرضا اقبالیان امروز _ پنجشنبه نوزدهم بهمن‌_ در مراسم «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» که با حضور مسئولان شهری در مسجد محمد رسول‌الله واقع در بلوار شهید کریمی برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مبعث حضرت رسول، اظهار کرد: لازم است در اول کلام دین خود را به همه شهدا ادا کنیم و از آنها یادی کنیم؛ به‌خصوص از سردار حاج احمد کریمی که چند روز پیش هم مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان بود.

وی افزود: قبل از اینکه در این مراسم حضور داشته باشیم با تعدادی از ائمه جماعت مساجد بازدیدی داشتیم از پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری که قرار است در جهت خدمت‌رسانی به اهالی منطقه در اختیار شما قرار بگیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: بوستان خضر نبی به مساحت ۴۸ هکتار، بوستان کوثر و باغ‌موزه دفاع مقدس به مساحت ۲۰ هکتار، بوستان زائر به مساحت ۱۷ هکتار و پل روگذر شهید صدوقی مورد بازید قرار گرفت که اینها فقط بخشی از فعالیت اخیر منطقه ۴ شهرداری است.

اقبالیان افزود: بسیاری بر این مسئله اذعان دارند که اگر فردی از ۱۰ سال پیش وارد قم نشده الان وقتی وارد قم می‌شود، با چهره شهری کاملاً متفاوت از ۱۰ سال قبل مواجه می‌شود که این اتفاق به برکت زحمات خادمان شما در مجموعه شهرداری اتفاق افتاده است.

وی بیان داشت: روز دوشنبه افتتاحیه و کلنگ‌زنی ۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی، محیط‌زیست، در سطح شهر انجام شد که برای این پروژه‌ها مبلغ ۱۰۵ هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص‌داده‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری قم طرح‌های بزرگی را در طی این سال‌ها به بهره‌برداری رسانده و امسال نیز این مهم اتفاق خواهد افتاد که تمامی این پروژه‌ها در جهت آسایش و زندگی بهتر شهروندان است.

کد خبر 726745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.