۱۰ هزار واحد مسکونی دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی در مازندران در دهه فجر با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اصغر آسمانی مقدم صبح امروز _پنجشنبه نوزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد این نهاد اظهار کرد: تاکنون ۳۷۷ هزار و ۷۸۱ واحد مسکن روستایی در سطح روستاهای مازندران احداث شده و ۱۵ هزار و ۸۰۷ واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل مردم داده شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم ۲۱ هزار و ۵۸۶ جلد سند صادر که نسبت به دو سال مشابه قبل بالغ بر ۷ هزار و ۷۶۸ جلد افزایش داشته است.

سمانی مقدم از اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای مازندران خبر داد و مطرح کرد: از این طرح‌ها یک‌هزار و ۳۸۰ روستا برخوردار شدند و ۳۱۳ هزار و ۳۳۱ سند ملکی برای روستاها تنظیم شد.

این مسئول با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد در دهه فجر با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۵۹۵ روستا در طرح هادی بوده که از محل اعتبارات ملی ۲۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به کار گرفته شد.

اظهار کرد: از محل اعتبارات استانی ۴۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان پرداخت شد و در سال آینده ۲۴۷ روستا در برنامه بازنگری پیش بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه در سال‌جاری برای ۳۱۰ پروژه نیمه تمام روستاها ۱۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات استانی پیش بینی شده است و اعتبار قیر برای سال جدید ۲۰۰ میلیارد تومان است، یادآور شد: از محل اعتبارات قیر مصرفی و رایگانی که در استان به کار گرفتیم ۵۳۱ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان بوده است و با مشارکتی که مردم انجام دادند ۴۲۰ کیلومتر معابر روستایی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی آسفالت شد.

کد خبر 726736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.