دیدارهای بالانشینان تشریفاتی شد / تلاش قعرنشینان برای بقا

هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان کشور امروز آغاز می‌شود و فردا با چند بازی دیگر به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ امروز _پنج‌شنبه نوزدهم بهمن_ آغاز می‌شود و فردا _جمعه بیستم بهمن_ با انجام چند دیدار دیگر پیگیری خواهد شد. چهره قهرمان لیگ برتر و یکی از سقوط‌کنندگان هم مشخص شده، اما همچنان جذابیت‌های لیگ برتر در هفت بازی که انجام می‌شود برقرار خواهد بود.

پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه

گهرزمین سیرجان – پوشاک‌حافظ ساری

داوران: حمیدرضا خطیب‌طاهری، محمدعلی آقایی، میلاد سعیدی، محمود طحان، عباس دهقان‌پور

در جدال هفته بیست‌وسوم، شرایط برای گهرزمین ایده‌آل است. بازی مقابل حافظ بی‌انگیزه که سقوط کرده، کار شاگردان حسین افضلی را برای پیروزی راحت‌تر کرده است. این تیم هنوز هم به سکوی دومی امیدوار است و حافظ همین که از ساری به سیرجان می‌رود نکته قابل‌توجهی برای آن‌ها محسوب می‌شود. گرچه نباید چیزی را قطعی دانست اما تاحدود زیادی سه‌امتیاز این بازی برای گهرزمین رزرو خواهد شد.

دیدارهای بالانشینان تشریفاتی شد / تلاش قعرنشینان برای بقا

گیتی‌پسند اصفهان - آناصنعت پاسارگاد قم

داوران: ولی امجدی، احسان نعمتی، حمید سلیمانی، سعید قربانی‌زاده و فرهاد حسینیان

گیتی‌پسند چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد اما هنوز این تیم انگیزه دارد که آن انگیزه قهرمانی بدون شکست است‌. گیتی‌پسند پس از پیروزی شیرین در هفته بیست‌ودوم به قهرمانی پنجم خود در لیگ برتر رسید و آناصنعت هم در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. محمد کشاورز تیم خود را در یک سال بی‌حاشیه تا جام قهرمانی هدایت کرد و حالا در خانه باز هم پیروزی می‌خواهد. از طرفی حسین صبوری با تیمی پر از فراز و نشیب در طول فصل مدام پله‌های جدول را بالا و پایین کرد و می‌خواهد با دوباره متوقف کردن گیتیزن‌ها روی همین پله بماند. آناصنعت تنها تیم لیگ تا اینجای کار است که از گیتی‌پسند در فصل جاری امتیاز گرفته است.

سن‌ایچ ساوه - آلومینیوم اراک

داوران: بهنام نبی‌پور، بهنام اختیاری، مجتبی بختیاریان، بهشاد پنجه‌زاده و مهران جعفری

هفته گذشته آلومینیوم یکی از دربی‌های اراک را به شهرداری ساوه واگذار کرد و حالا به مهمانی سن‌ایچ می‌رود. محمود خوراکچی در این بازی دو دروازه‌بان محروم بازی قبلی را در اختیار دارد و هدف سن‌ایچ کسب رتبه چهارمی است و می‌خواهد به این رده برسد. بازی رفت دو تیم با برتری پنج بر یک سن‌ایچ مقابل آلومینیوم به پایان رسید و باید دید آلومینیومی‌ها می‌توانند برخلاف بازی رفت دست پر از زمین خارج شوند یا خیر. سن‌ایچ در صورت غلبه‌بر آلومینیوم شانس بقای مقاومت در لیگ برتر را حفظ می‌کند.

دیدارهای بالانشینان تشریفاتی شد / تلاش قعرنشینان برای بقا

مقاومت البرز - سفیرگفتمان تهران

داوران: ایمان غلامی، هادی لطفی، فرزین صالح، محمدرضا سیدپور و محمد فرجی

درصورتی‌که آلومینیوم اراک در هفته جاری به حریف خود ببازد و مقاومت از سد سفیرگفتمان عبور کند بقای این تیم در لیگ برتر برای مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود. به‌همین دلیل شاگردان مهرداد لطفی مقابل سفیرگفتمان بی‌انگیزه نیستند و باتوجه به تساوی در بازی رفت دو تیم، سفیرگفتمان نیز انگیزه پیروزی را دارد خصوصاً اینکه همچنان به سکوی چهارمی جدول امیدوار است و پیروزی در این بازی نسبتاً آسان راه شاگردان زرخانی را برای رسیدن به این خواسته هموار خواهد کرد.

پالایش‌نفت بندرعباس - فرش‌آرا مشهد

مرتضی شعبانی، حمیدرضا قدسی‌راغب، مهدی طاهری، اسماعیل نعمتی و عبدالکریم سیستانی

پالایش‌نفت بندرعباس و فرش‌آرای مشهد هرکدام با شکست به هفته بیست‌وسوم رسیدند. دو تیم روزهای خوب و بد زیادی داشته‌اند اما روند خوبی را طی نمی‌کنند فرش‌آرای مشهد در حال حاضر از نردبان لیگ پایین رفته و این هفته می‌تواند جای دو تیم را در جدول رده‌بندی برعکس کند. هادی بزوال در خانه تیم خطرناکی دارد و روند نتایج این تیم در دور برگشت هم خیلی خوب بوده است که تا پله چهارم بالا آمد اما با یک شکست از این رده جدا شد. محسن حسن‌زاده در فرش‌آرا شش هفته است با برد قهر کرده و این هفته می‌خواهد در حاشیه ساحل به آرامش برسد.

جمعه ۲۰ بهمن‌ماه

مس سونگون ورزقان - شهرداری ساوه

داوران: پیام سهرابی، رضا پورشایگان، هادی ترابی، مهدی کرد و علیرضا محمدپور

ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن علوم پزشکی تبریز شاهد تقابل مس سونگون با شهرداری ساوه هستیم. چهره این بازی علی آقااحمدی است که از نیم‌فصل دوم از مس سونگون به شهرداری ساوه رفته است و مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های بالایی دارد. مس سونگون که قهرمانی را از دست داده برای اعاده‌حیثیت به میدان می‌رود و شهرداری که در هفته‌های اخیر نتایجی عالی گرفته برای رسیدن به نیمه بالایی‌جدول به‌دنبال برد بزرگ مقابل مس سونگون است.

دیدارهای بالانشینان تشریفاتی شد / تلاش قعرنشینان برای بقا

کراپ الوند ایرانیان قزوین - فولاد زرند ایرانیان

داوران: علی حفیظی، عرفان زندی، امیر باقری، صادق محمدی و یحیی حسینی‌تالاری

شاگردان علی افضل در تیم فوتبال کراپ الوند ایرانیان قزوین مصمم به پیروزی در بازی خانگی هستند. کراپ باید به نیمه‌بالای جدول برسد و پیروزی مقابل فولاد زرند مسیر آنها را هموارتر می‌کند. همچنین شکست مقابل همسایه جدولی آن‌ها را به رده نازل یازدهم سقوط می‌دهد و به‌همین دلیل هر دو تیم کراپ الوند و فولاد زرند که فصل سینوسی را تجربه کرده‌اند برای بردن به میدان می‌روند و تقابل سجاد بابایی با سعید مومنی دیدنی خواهد بود.

کد خبر 726685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.