خلاصه بازی استون ویلا و چلسی + فیلم

تیم فوتبال چلسی با پیروزی سه بر یک مقابل استون‌ویلا راهی دور سوم جام‌حذفی فوتبال انگلیس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شب گذشته _چهارشنبه هجدهم بهمن_ تیم‌های فوتبال استون‌ویلا و چلسی در چارچوب دور چهارم از سری مسابقات جام‌حذفی فوتبال انگلیس موسوم به اف‌ای کاپ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ویلاپارک و با قضاوت آقای توماس برامال بایکدیگر دیدار کردند و چلسی با کسب پیروزی سه بر یک مقابل استون‌ویلا راهی دور سوم شد.

برای تیم فوتبال چلسی در این جدال، کانر گالاگر در دقیقه یازدهم، نیکلاس جکسون در دقیقه بیست‌ویکم و انزو فرناندز در دقیقه ۵۴ گلزنی کردند و تک‌گل تیم فوتبال استون‌ویلا هم در دقیقه اول وقت‌های اضافه توسط موسی دیابی وارد دروازه چلسی شد تا آبی‌های شمال لندن پس از تساوی بدون‌گل در بازی رفت مقابل استون‌ویلا، با پیروزی به مرحله بعدی جام‌حذفی انگلیس راه پیدا کنند.

تیم تحت هدایت مائوریتسیو پوچتنو در این بازی کاملاً از حریف خود برتر بود و بدین ترتیب آن‌ها مقتدرانه موفق به شکست استون ویلا در خانه‌اش شدند تا چلسی به دور بعد رقابت‌های اف‌ای کاپ صعود کند. گفتنی است برخلاف مسابقات لیگ، اوضاع مائوریتسیو پوچتینو و تیم وی در رقابت‌های حذفی بهتر است و آن‌ها حتی پیش از این به فینال لیگ کاپ هم صعود کرده بودند.

خلاصه‌بازی استون‌ویلا و چلسی

کد خبر 726670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.