نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی با حضور رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: با حضور رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی شاهد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد ادیب رامندی شامگاه _چهارشنبه، هجدهم بهمن_ در همایش رأی‌اولی‌های شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: رأی‌اولی‌ها موتور محرکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند، با حضور رأی‌اولی‌ها پای صندوق‌های رأی شاهد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهیم بود.

وی افزود: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش‌آموزان است و شما جوانان و نوجوانان امروز آینده‌سازان نظام اسلامی خواهید بود و امروز همگی وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

فرماندار بویین‌زهرا در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: امروزه شاهدیم دشمنان ملت بزرگ ایران به انواع و شیوه‌های مختلف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، اما مردم بصیر و انقلابی همه این توطئه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

ادیب رامندی افزود: برای ساختن آینده روشن برای خود و کشور باید خوب درس بخوانید، از خود در مقابله با ترفندهای دشمنان مراقبت کنید و با حضور مؤثر در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

وی ادامه داد: نقش علم و فناوری و رتبه ایران در سطح بین‌الملل مانند دانش‌بنیان‌ها، انرژی هسته‌ای، فیزیک پلاسما، پرتاب ماهواره، صنعت نظامی و هوایی، نانو، پزشکی، قدرت دفاعی و سایبری برآمده از قدرت جوانان این دیار از موضوعاتی است که باید به این دستاوردهای جوانان عزیز افتخار کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بویین‌زهرا یادآور شد: شما دانش‌آموزان رأی‌اولی در کنار مردم غیور با لبیک‌گویی به فرمان رهبری انقلاب با حضور پای صندوق‌های رأی جا پای شهدا گذاشته و در ادامه راه شهیدان و امام راحل (ره) با رهبر فرزانه انقلاب پیمانی دوباره ببندید و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهید زد.

کد خبر 726661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.