ملتی که شهادت را سعادت بداند شکست نمی‌خورد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ملتی که شهادت را سعادت بداند، شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در دیدار خود با خانواده شهید احسان بابایی بر این موهبت ویژه الهی که نصیب خانواده این شهید والامقام شده اشاره و اظهار کرد: حضور در جمع خانواده معزز شهدا و دیدار با آنها یکی از بهترین لحظات در سفرها و مأموریت‌های استانی است.

وی افزود: همه ما ناگزیر روزی این کالبد فانی و جهان را ترک خواهیم کرد و چه سعادتی بالاتر از اینکه انسان در راه خدا کشته و شهید شود تا بتواند جان خود را به بهایی ارزشمند با پروردگار متعال معامله کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: خون شهید مظهری از پاکی بوده که می‌تواند ضمن آبادانی محل تدفین هر زشتی و پلیدی را از دل‌ها بزداید.

ادیانی با اشاره به اینکه ثمره این خون‌ها موجب افزایش نورانیت، ایمان و طهارت در امت خواهد شد، تصریح کرد: در سال‌های آتی خواهید دید که راه این شهید چگونه ادامه پیدا کرده و ده‌ها احسان از این منطقه سر بر خواهند آورد.

وی اضافه کرد: همانطور که حضرت امام (ره) فرموده‌اند ملتی که شهادت را سعادت بداند شکست نخواهد خورد و امروز می‌بینیم این روحیه شهادت طلبی جوانان ما موجب شده در این دنیای پر از هیاهو ما بر اصول و مواضع خود پایدار و استوار باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی با بیان اینکه ما از شهادت همکاران خود به ویژه جوانان برومندمان غصه دار و ناراحت می‌شویم، تاکید کرد: جبهه‌ای که در مقابل ماست همان جبهه یزید و سایر کفار است که نه پیامبر (ص) نه اباعبدالله (ع) و نه هیچیک از انسان‌های آزاده با آن سازش نمی‌کردند.

ادیانی با اشاره به شهادت شهدای حمله تروریستی راسک در ایام شهادت مادر شهیدان خانم فاطمه زهرا (س) و جایگاه ویژه این ایام، یادآور شد: می‌دانم این شهدا همانند چراغی درخشان که موجب می‌شود ما راه را گم نکنیم مایه پویایی و حرکت انتظامی خواهند شد تا انشاالله بتوانیم به نحو درست به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 726634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.