کشف ۱۶۰ کیلو تریاک از خورجین و زین‌ سه موتورسیکلت‌ در شهرستان داراب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سه دستگاه موتورسیکلت در شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی داراب با اقدامات فنی از تردد سوداگران مرگ با موتورسیکلت در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با گشت زنی‌های مداوم در محورهای خاکی به سه دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست صادر ولی راکبان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، راکبان هر سه دستگاه موتورسیکلت به سمت کوهستان متواری و ضمن پناه گرفتن در پشت تخته سنگی با اسلحه کلاش به سمت مأمورین اقدام به تیراندازی کردند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه پس از چند بار اخطار و عدم توجه قاچاقچیان به هشدارهای پلیس، مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی و آتش متقابل کردند، اضافه کرد: راکبان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند موتورسیکلت‌ها را رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خورجین و زین موتورسیکلت‌ها در مجموع ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان متواری به صورت ویژه در دستور کار است.

کد خبر 726623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.