شناسایی دو عضو گروهک‌های تروریستی و کشف ۲ تن مواد مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی دو عضو گروهک تروریستی داعش و انصارالشیطان و همچنین کشف ۲ تن انواع مواد مخدر در ۷۲ ساعت گذشته توسط قرارگاه عملیاتی فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی فجر ۱۴۰۲ اظهار کرد: این قرارگاه در ۷۲ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره به چهره مردم، برگزاری طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در این قرارگاه در سطح استان به اجرا گذاشت.

وی در ادامه اقدامات سلبی در سطح استان گفت: مأموران انتظامی سطح استان با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی توانستند ۲ نفر از اعضای اصلی گروهک داعش و انصارالشیطان را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان بیان کرد: تکاوران پلیس مقدار بیش از ۲ تن مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف و در این رابطه سوداگران مرگ دستگیر، خودروهای شأن توقیف و از آنان سلاح و مهمات قابل توجهی کشف و ضبط شد.

وی در رابطه با اتباع بیگانه یادآور شد: مأموران انتظامی سطح استان موفق شدند تعداد هزار و ۸۵۱ نفر را دستگیر و ۱۳ باب خوابگاه را در این راستا پلمب کنند.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر سارق حرفه‌ای مسلح و کشف ۱۲۵ فقره سرقت تصریح کرد: مأموران پلیس توانستند در چند عملیات ضربتی و مقتدرانه تعداد ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه را کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در سطح استان، طرح پاکسازی محلات توسط مأموران انتظامی این فرماندهی اجرایی و تعداد هزار و ۵۶۱ معتاد متجاهر در سطح استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه فجر، افزود: تسهیلات ویژه و کاهش ۵۰ درصدی هزینه پارکینگ برای ترخیص وسائط نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد: با تشکیل قرارگاه عملیاتی فجر در سراسر استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 726580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.