انتخابات مهمترین جلوه مردم‌سالاری دینی است

معاون استاندار زنجان گفت: انتخابات مهمترین جلوه مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز_ چهارشنبه هجدهم بهمن_در جشن خودکفایی دو هزار مددجوی زنجانی اظهار کرد: کمیته امداد دقیقاً یک ماه پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت و رفع محرومیت از اهداف آن بوده و خوشبختانه در ۴۵ سال گذشته فعالیت خوبی داشته است.

وی گفت: کمیته امداد نماد عدالت است و با کمک به اشتغال کشور و توانمندسازی مددجویان اقدامات قابل‌توجهی در دستگیری از محرومان برداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: نقشه‌های شوم دشمنان برای توقف قطار پیشرفت کشور با هوشیاری و حضور مردم در صحنه همچون همیشه، نقش برآب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: این انتخابات، نخستین انتخابات پس از اغتشاشات است و در شرایط ویژه قرار داریم و چشم همه به ایران است.

رفیعی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات خودمان باید پیش‌قدم شویم، افزود: انتخابات و حضور مردم در آن رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار کشور دارد و حتی در عرصه تحریم‌های جدید نیز تأثیرگذار خواهد بود، چون تجربه نشان داده، هرچقدر ما بیشتر عقب‌نشینی کردیم دشمن بیشتر پیشروی کرده است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه دشمنان با شناخت از اهمیت حضور مردم در انتخابات، همه توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به کارگرفته‌اند، افزود: هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رأی جواب مثبت به خواست دشمنان این مرزوبوم و زمینه‌ساز تشدید اقدامات آنها علیه ملت ایران خواهد بود

وی با اشاره به اینکه مردم ایران حتی در انتخاب رهبر خود هم دخالت دارند، افزود: یکی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی، بحث حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است و ایجاد و بروز انقلاب ناشی از این امر بود که مردم تصمیم گرفتند با انسجام و یکدلی در کنار رهبری امام (ره) و بر مبنای آموزه‌های دین اسلام، مسیر نادرست کشور را تغییر دهند.

کد خبر 726528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.