۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

در آستان محمد هلال بن علی(ع)؛

زائران حرم هلال(ع)، حمايتشان از نظام را به رخ جهانيان كشيدند

مردم با حضور پرشور خود با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند
زائران حرم هلال(ع)، حمايتشان از نظام را به رخ جهانيان كشيدند

خبرگزای ایمنا: زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور در پای صندوق های رأی، حمايتشان از نظام جمهوری اسلامی ايران را به رخ جهانيان كشيدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کاشان، زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، مشتی محكم بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام كوبيدند و به همه مردم جهان ثابت كردند كه برای هميشه پای آرمان های انقلاب ايستاده اند.
در زمانی كه دشمنان قسم خورده انقلاب از هيچ تلاشی برای ناكام جلوه دادن انتخابات رياست جمهوری كشورمان فرو گذار نمی كنند، مردم ولايت مدار و شهيد پرور دارالشهدای آران و بيدگل و زائران حرم هلال بن علی(ع)، با حضور در پای صندوق های اخذ رأی، با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجديد پيمان كردند و همراه با مردم ديگر نقاط ايران اسلامی، با حضور مثال زدنی خويش در شعبه های اخذ رأی، پاسخی دندان شكن به دشمنان نظام دادند.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) يكی از ۶۹ شعبه اخذ رأی اين شهرستان بود كه با وجود پنج بار تمديد زمان اخذ رأی، تا آخرين دقايق رأی گيری شاهد استقبال گسترده مردمی بود كه برای چندمين بار به جهانيان ثابت كردند كه تا پای جان، برای تحقق آرمان های والای اسلام و انقلاب ايستادگی خواهند كرد.
حضور مردم شهرستان آران و بيدگل، زائران و مجاوران اين حرم مطهر در پای صندوق های رأی به گونه ای بود كه دوربين های صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران با برقراری ارتباط مستقيم، حضور گسترده مردم در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و چهارمين دوره انتخابات شورای شهر را لحظه به لحظه به صورت زنده به تصوير می كشيدند.
شور و شوق زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برای شركت در انتخابات در اين حرم مطهر آنقدر زیاد بود كه قاب دوربين و قلم خبرنگاران از بيان آن عاجر می ماند و تا آخرين لحظات رأی گيری، با پخش زنده از سوی صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، به همه جهانيان ثابت كرد كه مردم شهر نمونه قرآنی كشور و شهرستان دارالشهدای آران و بيدگل از رئيس جمهوری انتخابی شان می خواهند كه با بر تن كردن زرهی پولادين از توكل به خداوند، مقاوم و مستحكم وارد ميدان شوند تا خدمتگداری لايق برای مردمشان باشند.
يادآور می شود آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) يكی از سه شعبه اخذ رأی در استان اصفهان بود كه با پخش زنده از صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را به تصوير می كشيد./20

کد خبر 105185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.