عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ بهمن‌

در این بسته خبری از تلفات جانی حادثه آتش‌سوزی انبار پلاستیک خاور شهر تهران تا ۱۱ بازارچه عرضه اقلام اساسی در کرمانشاه راه اندازی شد و استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سه طرح فناورانه شهرداری خرم آباد رونمایی شد

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد در آئین رونمایی از این طرح‌ها در سالن جلسات فاوا (سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات) اظهار کرد: موضوع هوشمندسازی مسأله‌ای نیست که مختص به سازمان فاوا باشد، بلکه همه ارکان شهرداری به موضوع هوشمند سازی مکلف هستند.

خودروهای متخلف در بلوار جاده سلامت قزوین اعمال قانون می‌شوند

اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خودروهای متخلف در بلوار جاده سلامت قزوین با نصب سامانه‌های ثبت تخلف سرعت از این پس اعمال قانون می‌شوند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ بهمن‌

۱۱ بازارچه عرضه اقلام اساسی در کرمانشاه راه اندازی شد

محسن دارابی، رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۱ بازارچه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت، روغن و سایر اقلام خوراکی و اساسی با قیمت مصوب و تنظیم بازاری در کرمانشاه راه اندازی شد.

استفاده از امکانات شهرداری یزد برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ممنوع است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: هرگونه استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغ به نفع یا علیه کاندیداهای انتخابات ممنوع است و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

سه نفر در حادثه آتش سوزی انبار پلاستیک خاور شهر جان باختند

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن سه نفر در حادثه آتش سوزی شب گذشته یک انبار پلاستیک و ظروف پلاستیکی در منطقه خاور شهر در جنوب پایتخت خبر داد.

دستگاه‌های نظارتی وجود سو جریان در پرونده قطار شهری قم را تأیید کردند

حسین صابری، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تأیید سو جریان در پرونده قطار شهری توسط بازرسی استان، گفت: ادعای مدیران شهرداری قم در خصوص نظر اداره‌کل بازرسی استان در رابطه با عدم تخلف در این پروژه شهری، کذب است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ بهمن‌

قطع درخت در پایتخت نداریم

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، گفت: قطع هرگونه درخت بدون دلیل موجه در معابر و بوستان‌های پایتخت تکذیب می‌شود.

حمایت از فعالیت‌های قرآنی یکی از سیاست‌های شهرداری قزوین است

مهدی صباغی، شهردار قزوین با تاکید بر اینکه برای بلوغ و بالندگی شهر باید نگاه قرآنی به همه فرآیندهای شهر داشت، گفت: حمایت از فعالیت‌های قرآنی یکی از سیاست‌های شهرداری است.

افزایش ۴۶ درصدی بودجه فولادشهر

حسین ایزدی، شهردار فولادشهر با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال جاری ۴۶ درصد افزایش داشته است، گفت: در سال ۱۴۰۳ با بودجه ۲۸۵۰ میلیارد ریالی به مردم ایرانشهر فولادشهر خدمت رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 726516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.