شرکت نکردن در انتخابات مصداق بارز حضور در جبهه دشمن است

رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش گفت: حضور و شرکت در انتخابات همانند حضور در عاشورای حسینی و همراهی امام امت است و شرکت نکردن در انتخابات مصداق بارز حضور در جبهه دشمن و بازی کردن در زمین آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، بعدازظهر امروز -چهارشنبه هجدهم بهمن- در یادواره شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان آوج با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور مداوم نبرد حق و باطل در جریان بوده است، اظهار کرد: وقتی یک انقلاب بر اساس موازین اسلامی باشد، این چنین بارور می‌شود و شما مردم سهم بزرگی در این پیروزی دارید که در ۶۰ سال قبل نهال آن را کاشتید.

وی اضافه کرد: سربلندی ما در ۴۵ سال گذشته به دلیل پشتوانه مردمی بوده و خدا این مهم را ضمانت کرده است که من طرفدار جبهه حق هستم و اگر این اتفاق برعکس بود، قطعاً اینها به دست نمی‌آمد.

رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش ادامه داد: آمریکا همیشه در تمام قضایا قیافه حق به جانب داشته است و به دنبال همراهی ایادی خود علیه مظلومان عالم بوده و هرگز از مظلومی دفاع نکرده است و با خفت‌وخواری طوری وانمود کرده که ایران عامل تنش در منطقه است، در حالی که ۶۰ سال قبل امام راحل اسرائیل را غده سرطانی منطقه نامید و اکنون دنیا فهمیده است بصیرت ما ۶۰ سال از تمام دنیا جلوتر بوده است.

محمدحسنی در مورد اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: هدف دشمن از القای حضور پیدا نکردن در انتخابات به دلیل اشتباه محاسباتی آنها بوده است، از این رو اگر پرشورتر در این انتخابات شرکت کنیم که حتماً چنین خواهد بود شکست دیگری در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

وی افزود: حضور و شرکت در انتخابات همانند حضور در عاشورای حسینی و همراهی امام امت است و شرکت نکردن در انتخابات مصداق بارز حضور در جبهه دشمن و بازی کردن در زمین آنهاست.

کد خبر 726503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.