جزئیات جدیدی از حادثه آتش‌سوزی انبار لاستیک جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان هنگام انجام عملیات لکه‌گیری پیکر سه فرد را در انبار لاستیک خاورشهر که روز گذشته دچار حریق شده بود، یافتند که تاکنون اطلاعاتی از جنسیت و سن این افراد وجود ندارد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره حادثه حریق انبار لاستیک در جنوب تهران که روز گذشته رخ داد، اظهار کرد: حدود ۱۲ انبار پلاستیک در این محل قرار داشت و آتش به حدود هشت انبار سرایت و ۶۰ تا ۱۰۰ درصد این انبارها را درگیر کرده بود. حجم آتش به قدری بود که دیوارها و سقف برخی از این انبارها تخریب شده بود، آتش‌نشانان عملیات اطفا را از چند قسمت آغاز و در نهایت و حریق را اطفا کردند.

وی افزود: لازم است بدانیم لکه‌ گیری آتش تا صبح امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ ادامه داشت و آتش نشانان هنگام انجام عملیات حدود ساعت ۰۱:۰۰ بامداد پیکر سه نفر را یافتند که بر اساس گزارش اورژانس هر سه نفر جان خود را از دست داده بودند، تاکنون اطلاعاتی از سن و جنسیت این افراد نداریم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌سوزی این منطقه مهار شد و عملیات لکه گیری و جستجو در انبار پلاستیک خاورشهر به اتمام رسیده است.

کد خبر 726482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.