امام جمعه اصفهان با مردم رهنان دیدار می‌کند

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با شب مبعث حضرت رسول (ص)، ایام یوم‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سال پیرزی پرشکوه انقلاب اسلامی دیدار نماینده ولی فقیه استان اصفهان حضرت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با مردم دارالمومنین منطقه ۱۱ (رهنان) صورت خواهد گرفت.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار نماینده ولی فقیه استان اصفهان با مردم منطقه ۱۱ اظهار کرد: این دیدار که امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت محمد (ص) همزمان با شب مبعث حضرت رسول اکرم انجام خواهد شد، یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی یک شخصیت فرهیخته، بی‌نظیر، استثنایی و الهی بود، افزود: امام، فقیهی عالی‌قدر، مجتهد جامع‌الشرایط، فیلسوف بزرگ، عارف بی‌همتا و یک شخصیت سیاست‌مند بود که ما توفیق پیدا کردیم در عصر انقلاب ایشان زندگی کنیم.

امام جمعه اصفهان با مردم رهنان دیدار می‌کند

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایام‌الله فجر فرصت مغتنمی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با فضائل و ارزش‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: در برنامه چهارشنبه که همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) است از خانواده شهدا و ایثارگران با حضور نماینده ولی فقیه استان اصفهان تقدیر و قدردانی خواهد شد.

کد خبر 726478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.