پهپادهای ارتش آماده پاسخگویی به تجاوز دشمنان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپادهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا و هوا آماده پاسخگویی به تجاوز دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری امروز -چهارشنبه هجدهم بهمن- در دیدار با نیروهای لشگر ۱۶ زرهی قزوین که در سالن اجتماعات قرارگاه عملیاتی لشگر برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین برای پیشبرد اهداف خود، سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را محور کار قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: پهپادهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا و هوا آماده پاسخگویی به تجاوزات دشمنان است. به هر صورت ایران کشوری قدرتمند است و توان بالای نیروهای مسلح امید و اقتدار را برای مردم ایران و مقابله با دشمنان را به دنبال دارد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه در طول تاریخ همواره جریان باطل و استکبار در مقابل جریان حق قرار گرفته است و همواره جریان حق پیروز میدان خواهد بود، ادامه داد: امیدزدایی از افراد جامعه و آدرس غلط دادن به مردم از اهداف جریان تحریف است تا جامعه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و در این راستا همه ما باید هوشیار و آگاه باشیم.

کد خبر 726477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.